چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

ارسالی

اگر روزى من مردم و تو مرا دوست داشتی هر پنج شنبه به مزارم بیا وشاخه گل سرخی برایم بیاور تا آن شاخه گلی که به تو دادم به خاطر بیاورم ...ولی اگر تو مردی من فقط یک بار سر قبرت خواهم آمد وآن دسته گل سفیدى که باخون خودم سرخ خواهم کرد به توهدیه میکنم ودرکنارتوعاشقانه جان میسپارم(داش  حامد-بیرجند)


 می گریم تاشاید اشکهایم مرهم دلم باشند و می نویسم تا شاید نوشته هایم گواهان دردم باشند دردی که مانندخوره تمام وجودم رادرتسخیرخودقرارداده وکم کمک مرا از پای در می آورد. دردی که وسعت آن باهیچ زبانی قابل توصیف نیست و غمش همچون غم دوری ازتوست تویی که همچون شمغی و من پروانه وار به دورت می چرخم (پری-تهران)


اگر ابرهای آسمان باریدنشان را فراموش کنند اگر خورشید درخشان درخشیدنش را فراموش کند اگر ماه فروزان تابیدنش را فراموش کند اگر پروانه سوختن شمع را فراموش کند این را بدان که من هرگز فراموشت نخواه م کرد بگذار بگویم که دوستت دارم و همیشه خواهم داشت (پری-تهران)
به جوانی ام به قلبم ... به خدای جسم و روحم ... به خدای آسمان ها... به تمام کهکشانها ... به ستارگان روشن ... به کرانه های دریا ... به نگاهت ... به خدا ... به خاک پایت ... به نگاه خنده هایت ... به کبودی افق ها ... به سحر به خنده ی گل ... به سپیدی سپیده ... به تمام خاک دنیا ... به خدا اگر بخندم ... به خدا اگر بنالم ... به خدا اگر بمیرم ... توئی آخرین تلاشم ... توئی ... آخرین نگاهم(پری -تهران)
مرام فقط مرام گاو چون نگفت من گفت ما 2- صفا فقط صفای مورچه که هر وقت گریه کرد هیچکس اشکش ندید 3- رفیق فقط کلاغ نه بخاطر سیاهیش به خاطر یه رنگیش 4- معرفت فقط معرفت کرم نه به خاطر کرم بودنش به خاطر خاکی بودنش 5- یه رنگی فقط یه رنگی دیوار که هرچی مردو نا مرده بهش تکیه میدن 6- نامردارو خیلی دوست دارم چون اگه نباشن مردا مشخص نمی شن (داش حامد-بیرجند)
بدان که اگر کسی را برای یک‌بار، یک‌روز، دوست دارم، تو را برای همیشه دوست دارم. من عشق را در تو، تو را در دل دل را به هنگام تپیدن به خاطر تو دوست دارم(ستایش-فکر کنم از تهران)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد