چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

ارسالی دوستان

 نمی نویسم ..... چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی! حرف نمی زنم .... چون می دانم هیچ گاه حرف هایم را نمی فهمی! نگاهت نمی کنم ...... چون تو اصلاً نگاهم را نمی بینی! صدایت نمی زنم ..... زیرا اشک های من برای تو بی فایده است! فقط می خندم ...... چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام************قادر-بیرجند*******


می روم دل را در این ویرانه ها جا می گذارم ـ خویش را در انزوای درد تنها می گذرم ـ می نویسم سرگذشتی از غم تنهایی خود ـ دفترم را زیر آواری زغم ها می گذارم****************قادر-بیرجند*******
-مهم این نیست که تو اَد لیست مسنجرمون چند نفر اَدد شدن. مهم اینه که تو قلبمون فقط 1 نفر ادد شده باشه که با هم آن بشیم، باهم آرشیو زندگی رو دوره کنیم و با هم آف بشیم. امّا باید یادمون باشه پسورد دوستیمون رو جوری بسازیم که کسی نتونه هکمون کنه

+قلبت را خالی نگه دار . اگر هم روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد به او بگو که تو را بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم ... زیرا که به خدا اعتقاد دارم و به تو نیاز دار

+کاشکی مونیتورت بودم ، همیشه رخ به رخت بودم کاشکی کیبوردت بودم ، همیشه زیر انگشت هات بودم کاشکی میکروفنت بودم ، همیشه رو لبت بودم کاشکی موست بودم ، همیشه تو مشتت بودم کاشکی پسوردت بودم ، همیشه تو فکرت بودم کاشکی کامپیوترت بودم ، همیشه عاشقم بودی ***************(پری-تهران)***********************


خدا رو دوست دارم                              چون                 ای دیش همیشه روشنه!

خدا رو دوست دارم                              چون                 به همه پی ام ها جواب می ده!

خدا رو دوست دارم                              چون                حرف های مردم رو سند تو ال نمی کنه!

خدا رو دوست دارم                              چون                هیچ کس رو ایگنور نمی کنه!    


سکوتم را به باران هدیه دادم * تمام زندگی را گریه کردم *

نبودی* در فراق شانهایت * به هر خاکی رسیدم تکیه کردم ......****************میثم-تفرش************


اگه می تونستم تو دنیا یه چیز دیگه باشم می خواستم اشک تو باشم

که تو چشمات متولد بشم رو گونهات زندگی کنم و رو لبات بمیرم ...*****************افتاب-تهران********


گفتم : غروب غمت را به هر بهایی خریدارم چند می فروشی ؟

گفت : نمی فروشم

گفتم : چرا ؟

گفت : زندگی بی غم معنا نداره ..... ******************پریوش-تهران***********


فرشته ها وجود دارند ..... فقط چون بعضی ها بال ندارن ما بهشون

میگیم دوست .....***************** حامد-مشهد***********


اگر کسی تو را آنطور که می خواهی دوست نداره

به این معنا نیست که تو رو با تمام وجودش دوست نداره ******هما- کرج*******


Image hosting by TinyPic

علم ثابت کرده که شکر در آب حل میشه

تورو خدا وقتی بارون میاد بیرون نرو چون شیرین ترین فرد زندگیم

 رو از دست میدم ..........************مهرداد-بیرجند***********

مانند شقایق زندگی کن کوتاه ولی زیبا

مانند پرستو پرواز کن طولانی ولی هدفمند

مانند پروانه بمیر دردناک ولی عاشق .....

+

اگه حیوونا قرار بود شغلی انتخاب کنن،
وال ملوان، گورخر زندانی، لک لک شالی کار، دارکوب نجار، زنبورعسل قناد، بلبل خواننده، کرم ابریشم بافنده، میمون بندباز و کبوتر پستچی می شدند .**************مانی-تهران********


 

فقط موجهای دریا هستند که عاشقن آره فقط اونا هستن با اینکه میدونن اگر برسن به ساحل میمیرن بازم بیقرار رسیدن*******************کامران-بیرجند******



یه روز یه مرده جلوی یه فیل خودشو لخت میکنه فیله میزنه زیر خنده
مرده میگه : چرا میخندی
فیله میگه: آخه تو چطوری با این نفس میکشی.**********اتا-تهران********




حوا از آدم می‌پرسه: منو دوست داری؟
آدم میگه: مگه چاره دیگه‌ای هم دارم؟**********یه ادم-سنندج**********



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد