چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

ارسالی دوستان

مراجع تقلید پیشنهاد کردند از این به بعد کاربران اینترنتی موارد زیر را قبل از ورود به اینترنت رعایت کنند. اول: قبل از ورود به وب سایت های اسلامی وضو به همراه داشته باشند. دوم: با پای راست وارد وب سایت های مستهجن شوند. سوم: رضایت پدر دختر در هنگام چت با نامحرم شرط است. چهارم: در هنگام ارسال آف لاین هرگز فراموش نکنیم که خداوند همیشه آنلاین است

+گفتم غم تو دارم**گفتا چشت درآید! گفتم که ماه من شو**گفتا دلم نخواهد! گفتم خوشا هوایی کزبادصبح خیزد**گفتا هوای گرمیست? اَه اَه? عرق درآمد! گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد**گفتا برو به سویی ? تا گلّ نی درآید! گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد**گفتا که ای وای دیرشد? داد مامان درآمد                               (محمد-تهران)



قزوینیه به جنیفر لوپز میگه:تو که به این خوشگلی هستی باسن به این ردیفی داری حیف نیست نماز نمی خونی؟

                                                                                                    (شمیم-اصفهان)


                                                 

در پی 24مین سفر استانی رئیس جمهور به شهرستان سوسنگرد نام این شهرستان به فاطی تپل تغییر یافت

                                                                                      (مانی-سوسنگرد)


هیچ گاه چشمانت را برای کسی که مفهموم نگاهت را نمی فهمد گریان نکن...

 

اگر کلید قلبی را نداری قفلش نکن اگر کسی را دوست داری خردش نکن اگر دستی را گرفتی رهایش نکن                  (زدتشت)


نظرات 5 + ارسال نظر
همکلاسی پنج‌شنبه 28 دی 1385 ساعت 03:15 http://www.ham-kelasi.blogsky.com

خیلی عالی بود !
پاینده باشی.

حمیده پنج‌شنبه 28 دی 1385 ساعت 12:37 http://2khatemovazi.blogfa.com

یه سری به قلبم بزنی فکر می کنی داری تو اینه نگاه می کنی... آخه فقط تو توی قلبمی....

مرسی که اومدین.باز هم پیش ما بیاین

محبت چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 23:44

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری


): گفتمش: دل می‏خری؟! پرسید چند؟! گفتمش: دل مال تو، تنها بخند. خنده کرد و دل ز دستانم ربود تا به خود باز آمدم او رفته بود دل ز دستش روی خاک افتاده بود جای پایش روی دل جا مانده بود

همشهریت

فاطمه شنبه 1 تیر 1387 ساعت 23:16 http://www.aaaaashegh.blogfa.com

سلام وبلاگت خیلی قشنگه به من سر بزن و نظر بده

محمدمهدی دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 16:04 http://www.mohammadelektronik.blogfa.com

سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد