چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

جووووووووک

یه اصفهانیه به دوستش میگه : حسن خودکار داری . میگه نه جوهرش تموم شده . به اون یکی دوستش میگه : مجتبی مداد داری میگه نه مدادم نوکش شکسته . اصفهانیه میگه ای بدبختا حالا باید از خودکار خودم استفاده کنم.


گرگه گرسنه اش میشه میره در خونه شنگول منگول در میزنه! پینو کیو میاد دم در میگه از اینجا اسباب کشی کردن!


یه روز پیر زنه تو اتوبوس میگه نی نای نای نای نی نای نای همه دست می زنندپیرزنه دندوناشو از کیفش در می یاره می زا ره دهنش می گه نیاوران نگه دار

یه بار یه اصفهانیه داشته با خانوادش از جلوی رستوران رد میشده بوی خوب غذا رو احساس می کنن. به بچه هاش میگه بچا اگه بچای خوبی باشین یه دفه دیگه هم از اینجا ردتون می کنم.



یه خانواده اصفهانی بعد از یک هفته که موز خریدند مردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون برای اینکه مزه موز نره دیگه اب نخوردند


x میره ماه عسل وقتی بر میگرده زنش میگه : چرا منو نبردی ؟! X میگه : خواب بودی دلم نیومد بیدارت کنم


X میخواسته بچش رو نصیحت کنه! میگه چند سالته؟ میگه 16 سال میگه : خاک بر سرت الان هم سن سالات 30 سالشونه


بچه:مامان نهار چی داریم؟ مادر با عصابنیت:زهر مار بچه:اخ جون از شر املت راحت شدیم

نظرات 3 + ارسال نظر
پارمیس یکشنبه 22 بهمن 1385 ساعت 02:15 http://apadana2006.blogsky.com

سلام سلام. خوبین؟خیلی با حال بود. کم پیدا شدی عزیز از اون طرفا هم بیاید خوشحال میشم.موفق باشی و پاینده. یا حق.

شما نسبت به من بیش از حد لطف دارین

ستایش یکشنبه 22 بهمن 1385 ساعت 11:14 http://s1921.blogsky.com

سلام . خوبین ؟ من لینک شما رو گذاشتم . ها بهتونم خبر دادم . پس کو لینک من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرد تنها پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 10:54 http://www.aayene.blogsky.com/

بعد از مدتها کلی خندیدم .مرسی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد