چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

دل

من می خوام همیشه عاشق بمونم به تو و چشمای روشنت قسم بـا تـرانـه هـای آفـتـابـی تـو مـی تـونـم بـه صـبـح فـردا بـرسـم ایـنـهـمـه خـاطـره رو چـیکار کـنیم نمی تونیم که از اونا بگذریم واژه شـروع شـعـر مـن تـوئـی بـیـا تـا آخـر خـط بـا هـم بـریـم واسه چی می خوای که تنهام بذاری چرا باید تو رو از یاد ببرم یادمه یه روز نشستی روبروم گفتی که محاله از تو بگذرم بیا با هم آسمونو طی کنیم تو به من یه فرصت تازه بده می دونم که چشمای عاشق تو راه و رسم عاشق

           مگه اینا دل ندارن ؟

                  عشق تنها برای یک بار می اید و برای تمام عمرش می اید عشق همان بود که به تو ورزیدم حقیقتا همان یک بار حقیقتا همان یک بار و از بس بدان اویختم تا همیشه همه ی زندگی ام با ان بیش خواهد رفت بس تا همیشه عا شقت می مانم


دنیا دو روز است یک روز با تو یک روز بر علیه تو ........... روزی که با تو ست مغرور نشو .... روزی که بر علیه توست ما یوس نشو


.....روزی که دلم پیش دلت بود گرو دستان مرا سخت فشردی که مرو روزی که دلت به دیگری مایل شد کفشان مرا جفت نمودی که برو...............بودیم و کس پاس نمیداشت باشد که نباشیم بدانند که بودیم..................اخه بی قبله عشق نماز عاشق جی میشه؟ اخر غصه چشات سهم چشای کی میشه؟............... هزار بار قسم خوردم که دیگه اسم تو را بر زبان نیارم ولى افسوس که اسم تو قسمم بوده...!


آیینه پرسید که چرا دیر کرده است نکند دل دیگری او را سیر کرده است خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است تنها دقایقی چند تأخیر کرده است گفتم امروز هوا سرد بوده است شاید موعد قرار تغییر کرده است

خندید به سادگیم آیینه و گفت احساس پاک تو را زنجیر کرده است گفتم از عشق من چنین سخن مگوی گفت خوابی سال‌ها دیر کرده است در آیینه به خود نگاه می‌کنم ـ آه! عشق تو عجیب مرا پیر کرده است راست گفت آیینه که منتظر نباش او برای همیشه دیر کرده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
pari یکشنبه 22 بهمن 1385 ساعت 06:41

salam hamid jan
in ghesmat ali bood azizam
movafagh bashi

نظر لطفته عزیزم

مهدی چهارشنبه 25 بهمن 1385 ساعت 18:39 http://www.123hamnafas.blogsky.com

سلام
دیدن مطالب و نظرات شما کمتر از دیدن شما نیست از این بابت خوشحالم این قسمت بسیار زیباست
جدیت شما را در پیشبرد وبلاگتان تبزیک میگویم
یک راهنمایی میخوام لطفا
برای جای دادن عکسها در وبلاگم از کدوم قسمت استفاده کنم؟
آیا امکان این هست که بتونم از آهنگهای زیبای شما بعد از دانلود بدون استفاده از اینترنت استفاده کنم؟ چگونه؟
متشکرم

fatana جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 05:20 http://www.fatana.blogfa.com

شاید ناراحت بشید ولی ....ولش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد