چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

*۱۳۸۶*۱۳۸۶*۱۳۸۶*۱۳۸۶*۱۳۸۶*۱۳۸۶* و یادی هم از ۱۳۸۵ داشته باشیم۱۳۸۵*۱۳۸۵*۱۳۸۵*۱۳۸۵*۱۳۸۵*

آف+sms


ببخشید شهرام جزایری خونه شماست  اگه نیست این آف را بفرست برای نفر بعدی ( طرح جست و جوی خانه به خانه قوه قضائیه )

یه ضرب المثل نمیدونم کجایی میگه که به هیچ کس به جز خودت و خرت اعتماد نکن منم به جز خودم و خودت به هیچ کس اعتماد نمیکنم


تو درختی هستی پر از احساس و محبت و سایه اش از عشق که من الاغم را به ان میبندم

 


اسمان را ستاره زیبا میکند باغچه را گل عشق را محبت بیابان را چمن چشم را اشک و تو را عمل کردن دماغ زیبا میکند

 


یه بنده خدایی میره خواستگاری، پدر عروس میگه: این گلی که تو جیب شماست اذیتتون نمیکنه؟؟ یارو میگه: خود گل نه اما گلدونش که تو شلوارمه اذیتم میکنه

 


میگن فردا ساعت 4 خوشگل‌ها رو می‌گیرن تو رو خدا بیرون نرو نمی‌گیرنت ضایع می‌شی


قیمت میوه در میادین تره بار به شدت افزایش یافت. قدر خودتو بدون گلابی

 


4شنبه سوری شده..... از رو آتیش نپر ، واسه اینکه خطر داره، چون علم ثابت کرده جیگر رو آتیش میسوزه
مژده به آقایان : پژو 405 بدون ایر بگ ‏- بدون کمربندایمنی – آماده آتش سوزی بدون دلیل – بهترین عیدی برای همسر دلبندتان
میدونی بنی‌آدم اعضای یکدیگرند یعنی چی؟ یعنی مثلا تو جیگر منی
تنبلهای عزیز توجه فرمائید راهکار های جدید رسید : 1 روزها استراحت کنید تا شبها بتوانید راحت بخوابید 2 در نزدیکی تختتان صندلی راحتی بگذارید، تا اگر از خواب بیدار شدید، روی آن بنشینید و استراحت کنید. 3 خوابیدن به نشستن، نشستن به ایستادن، ایستادن به راه رفتن اولویت دارد 4 جایی که می توانید بنشینید چرا می ایستید. 5 کار امروز را به فردا موکول کنید و کار فردا را به پس فردا. 6 اگر حس کار کردن به شما دست داد، کمی صبر کنید
  ببخشید از معاملات عشقی مزاحمتون میشم می خواستم ببینم شما قلبتون مستاجر نمی خواد؟؟؟!!

تبریک

اینم یه تبریک  اصیل واسه دوستای گلم

-۸۵ رو  که هرچی بود گذروندیم ...

-۸۶شم که هرچی باشه میگذرونیم ...

- نتیجه ای که میشه گرفت اینه که :

 

              چه خندون چه گریون داره می گذره دنیا خودت رو نرنجون به کامت باشه دنیا             

نوروز ۸۶

سال جدید را به همه شما دوستان تبریک می گویم امیدوارم در این سال جدید به تمامی خواسته های خود برسید و همچنین سالی پر از موفقیت و پیروزی داشته باشید. در این ایام عید هم در کنار خانواده و دوستان اوقات خوشی را سپری کنید.    راستی موقع تحویل سال٬ دعای برای بیماران و کسانی که الان تو بستر بیمارین رو فراموش نکنین.همچنین دعا برای رفتگان از این عالم خاکی رو...به امید شادی و خوشی برای تمام مردم ایران زمین.

                                     


انسان در آغاز سال نو خواستار بصیرت و بینایی حقیقی است
مدیر دانشنامه قرآن پژوهی با بیان اینکه انسان هنگام تحویل سال نو می خواهد خداوند او را متحول کند، گفت:در این ایام انسان خواستار دگرگونی قلب است تا خداوند متعال به او بصیرت و بینایی حقیقی بخشیده، توفیق هدایت در مسیر کمال را داشته باشد.

حجت الاسلام حسین علوی مهر مدیر دانشنامه قرآن پژوهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از دعاهای معروف هنگام تحویل سال نو دعای " یا مقلب القلوب و الابصار .." است که دعای بسیار ارزنده ای است، گفت: این دعا اشاره به دگرگونی و تحول درونی انسان دارد، یعنی اینکه انسان از خداوند می خواهد او را متحول کند.

حجت الاسلام حسین علوی مهر اظهار داشت: در این دعا اشاره می کند به گرداننده قلبها و دگرگون کننده دلها یعنی انسان از خداوند می خواهد که به او بصیرت و بینایی حقیقی بدهد، یعنی در آستانه سال نو از خداوند متعال می خواهیم تا دگرگون شویم، چرا که در این ایام که زندگی و خانه خود را تغییر می دهیم، خواستار دگرگونی قلب و بینایی حقیقی نیز هستیم .

وی با بیان اینکه گاهی اوقات ممکن است این شبهه برای ما پیش آید که اگر خداوند این کار را انجام دهد جبر است، یاد آور شد: اما این مسئله جبر نیست، در آیات الهی ضلالت و هدایت را به خدا نسبت داده اند، یعنی خداوند هر که را بخواهد هدایت می کند و یا می تواند بر دلها مهر زند.

حسین علوی مهر با تأکید بر این نکته که خداوند سبب اصلی کارهاست که می تواند در درون انسان تأثیر داشته باشد، تصریح کرد: این به معنای بی اختیاری انسان نیست، چرا که انسان با اعمال خود می تواند در روند زندگی تأثیر داشته و خداوند توفیق هدایت در مسیر کمال را به او بدهد.

مدیر دانشنامه قرآن پژوهی در ادامه افزود: دعای "یا مقلب القلوب..." اشاره به علت اصلی و علت العلل دارد و نباید غافل شویم که دگرگونی به دست خودمان است و با تغییر بصیرت و بینایی خود می توانیم این کار را انجام دهیم.


    

نوروز دلگشا از راه می رسد ...

 

هـر ساله هنگامی که طبیعت جامه سبز بهاری در بر می کند، به پیـشـواز نــوروز می رویـم و زایـش و نو شدن طبیعــت را گرامی می داریم. شـایـد، اولیـن روزی کـه زنـدگـی بشر به شام انجامید، غمی بر دل آدمی نشسـت. در صـبـحـگاه روز بعد، وقـتی جــهان را دوباره روشن دید، "نـوروز" را تـجـربه کـرد و یـا در گردش جو و دور زمانه، انسان با رفتن زمستان سرد و فرا رسیـدن بهــار و گرما، آن روز را نوروز انگاشت...

از نظر فرهنگی، آنچه امروز از نوروز در ایران سلامی به جای مانده، بخشی از آیین های باز مانده از دوران پـیـش از آریایی ها اسـت. این باورها، پس از ایرانی شــدن در دوران پـیش از اسـلام و نیز در دوران پس از اسلام به وجود آمده و نیز همین طور، در دوره هــای مختــلف سلطـنت پادشـاهـان و سلسله های ایران، ایـن آیـین ها با باور های اسلامی به هم آمیخته شده اند، به گونه ای که آنـچه اکنون در این سرزمین، آن را جشــن می گیریم، تلـفیـقی از کـلیه ی رسومات و آیین های باز مانـده از دوران کهن اسـت کـه در دوران اسلامی، کامل و ماندگار شده است.

خانــواده های ایـرانی، قبل از رسیدن نوروز، غبار کهنگی را از همه جا و همه چیـز می زدایـند و پاکـیزگی، تازگی و شــادی را به درون زندگی خود می آورند و لحظه ی تحویل سال، پاک و پاکیــزه با جامه ی نو پای سفره ی هفت سین می نـشیـنـنـد و به درگــاه خـدا نیایـش می کنند و همه ی اعضای خانواده در کنار هم، با شادی، مهر و محبت به استقبـال بـهــار می روند، ما ایرانیان عقیده داریم سفره ی هفت سین حکایت از شکر گزاری به درگاه خـداونـد دارد و هـر چـه در آن قرار می دهیم، از نظر فرهنگی معنایی خاص دارد.

قرآن مجیــد، زینـت بخش نخـسـت سفره ی نـوروزی مـاسـت کـه همزمان و یا پس از تحویل سال نو، همه آن را می بوسنـــد و با تلاوت آیاتی از قرآن، از خالق خود تشکر می کنند.

در بـرخی از سـفره ها تصویری از حضرت عـلی(ع) را می گـذارند. بنابر بسیاری از روایات، روز غدیر خم، درسال دهم هجری که حضرت محمد(ص)، مولی علی را به جانشینی برگذیدند، بـرابر و مـصادف بود با نوروز. سبزه و سبزی و سنبل در سفرة هـفت سیـن، نـشان از شادی و سبزی دارد و آیینه نشان جهان بی پایان است. شمع نماد روشنایی و فروزه های جاودانه است و آب و چند ماهی قرمز نـماد و نشانه ای از روزی حلال. نان برکت و روزی است و سیب نشانی از نعمت و شادابی و سنبلی از میوه های بهشتی است. علاوه بر این، تخم مرغ، تمثیلی از نطفه و بارداری و سمنو نشـانی از فـراوانـــی خوراک و غذاهــای پر نیرو بوده و از سیـر بـه عنـوان گـندزدایـی و پاکیزگی سخن رفته است. در این میان از سنجد به نام نماد عشق و مهــر و از اسپند به عنـوان نشانة حفاظت از چشم زخم یاد شده است. در سفره ی نوروزی از هفت شین (شیرینی و شهد) و هفت میم (مرغ و ماهی) نیز سخن به میان آمده است.

 

چه رازی در دل هفت نهفته شده ؟!
هفت آسمان
هفت پیکر
هفت شهر عشق
...
...
هفت ...
... و هفته ها
می آیند و میروند و هیچ نمی پرسند ...

از روزگار ما ، از بندهای ما و از یوغ ها
می آیند و می روند

... این هفته های خاکستری

 

  

زائر چشم های مقدس و نورانیت خواهم ماند

برای همیشه ، برای همه عمر

می خواهم به نگاه آسمانیت وفا دار بمانم

برایت بگویم ، ...

بگویم به جز توبه و پشیمانی چیزی باقی نمانده

برایت بگویم ، ...

بگویم چه بسیار مشتاق پایان شده ام

آخرین یادگار، ... انگیزه اش تو بودی

تو و سبزینه های نگاهت  

تمام آن سرکشی ها و طغیان ها

تمام آن هایی را که تو میدانی و من

تمام آن هایی را که نه تو میدانی و نه من

و تنها خدای ما میداند و لاغیر

 

جک + اس ام اس

جککککککککککککککککککککککک:

یه روز یک دختر زشت از دوست پسرش می پرسه شباهت من با خورشید چیه ؟

پسره می گه : هر دوتاتون نمی شه مستقیم بهتون نگاه کرد .

 -----------------------

میدونی فرق آدما با سگا چیه ؟

اینه که آدما این قابلیت را دارن که مثل سگ دروغ بگن  ولی سگا از این کارا بلد نیستن !!!

--------------------------

به قزوینیه می گن چه اهنگی دوست داری؟ می گه اون اهنگ معین که می گه. پشتت رو کردی بر من بگو مگو نداره

 ------------------------

یه روز یه رشتیه با یه ترکه با یه تهرانیه با یه امریکاییه با یه ابادانیه با یه اصفهانیه با یه مکزیکیه با من تصمیم گرفتیم بذاریمت سر کار

 -----------------------

از یارو می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟ میگه : آخه پیاده خیلی راهه

 -------------------------

به رشتیه میگن: تو 8 سال اسیر بودی، چطور بچه 2 ساله داری؟ میگه: من اسیر بودم، خانوم که اسیر نبوده

-------------------------

دختر اصفهانیه به دوست پسرش میگه : شب بیا خونه مون , اگه موقعیت خوب بود یه سکه میندازم پائین .. شب میشه . دختره یه سکه میندازه پائین . ولی هر چقدر صبر میکنه می بینه پسره نمیاد بالا سرش رو از پنچره بیرون میکنه میپرسه : چرا نمیای؟ پسره میگه : دارم دنبال سکه می گردم . دختره میگه :بیا بالا . بهش کش بسته بودم . الان تو دست خودمه

----------------------------

مامانه به بچش میگه که عزیزم وقتی خاله اومد قشنگ میری جلو سلام میکنی میبوسیش بچهه میزنه زیره گریه میگه نه مامان من خاله رو بوس نمیکنم! مامانه میگه ا چرا عزیزم؟ بچهه میگه آخه دیروز که بابا میخواست بوسش کنه زد تو صورتش

 ----------------------------

روی در توالت های قزوین نوشته :
اینجا دیگه آخره خطه بخوای نخوای باید بکشی پائین

--------------------------

لرزش صدات ، برق نگات ، تپش قلبت ، نفس های تند و عرقی که روی پیشونیت نشسته همه گویای یه چیز هستن : تیروئیدت پرکاره . برو دکتر 

 ---------------------------

قسمت میوه در میادین تره بار به شدت افزایش یافت .

قدر خودتت رو بدون هلو !!

-----------------------------

یه رشتی به دوستش میگه : جایی رو سراغ دارم اگر بریم شام میدن... تریاک میدن بکشیم... انواع مشروبات میدن بخوریم... و کلی هم حال میدن و حمام مجانی و آخر سر ۵۰۰۰ تومان هم میدن! دوستش میگه : کجاست؟ رشتیه میگه : خودم نرفتم زنم رفته!!!

----------------------------------


                                                         اس ام اس های سرکاری  و نیمه شبی:

سلام این اس ام اس صرفآ جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است
و ارزش قانونی دیگه ای ندارد . شب بخیر .

 -------------------

پا شو سرت از رو متکا افتاده پایین

--------------------------- 

ببین عزیز دلم پاشو.............اگه پا نشی قهر میکنما.........................خب دلم برات تنگ شده.......جون من پاشو..........پاشدی...................افرین عزیزم................حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بکپ

------------------------------------ 

سلام .... تو رو خدا ببخش...نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم ..... واقعاً ببخش....سعی کن درکم کنی ... من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست .شرمنده‌ام

-------------------------------------- 

خوش حالم که خوابی عزیزم

چون اگه بیدار بودی و می دونستی از دلتنگی تو خوابم نمی بره حتما خوابت نمی برد

 -----------------------

این اس ام اس رو فرستادم فقط برای اینکه مشغول باشی و دست تو دماغت
نکنی !!!

 -----------------------------

صبح که از خواب پا میشم نمیتونم صبحانه بخورم چون به فکر تو هستم ظهر که نوبت ناهار میشه نمیتونم ناهار بخورم چون به فکر تو هستم شب که نوبت شام میشه نمیتونم شام بخورم چون به فکر تو هستم شب وقتی میخوام بخوابم خوابم نمیبره چون گشنمه

عاشقانه واسه بچه عاشقا

دوستت دارم کمتر از خدا و بیشتر از خودم چون به خدا ایمان دارم و به تو احتیاج

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم                                            


نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی

عشق کنار هم ایستادن زیر باران نیست...!!! عشق این است که یکی برای دیگری چتر شود و دیگری هرگز نفهمد چرا خیس نشد


بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموی توست اما ریشه ی عمر من است


فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست ... اما حیف این تازه اول یک زندگیست

زندگی چیزیست شبیه یک حباب ... عشق آبادیه زیبایی در سراب

فاصله با آرزو های ما چه کرد ... کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد !!!


یه سنگ کافیست برای شکستن یه شیشه! یه جمله کافیست برای شکستن یه قلب! یه ثانیه کافیست برای عاشق شدن! یه دوست مثل تو کافیست برای تمام زندگی


--------------------

اگه یک روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنش چشمات و ببند و اون لحظه ای که اون کنارت نباشه و به خاطر بیار اگه چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی و هنوز دوستش داری

----------------- 


ویلیام شکسپیر میگه : زمانی که فکر می کنی تو 7 تا آسمون 1 ستاره هم نداری یکی یه گوشه دنیا هست که واسه دیدنت لحظه شماری می کنه...

----------------------