چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

جک + اس ام اس

جککککککککککککککککککککککک:

یه روز یک دختر زشت از دوست پسرش می پرسه شباهت من با خورشید چیه ؟

پسره می گه : هر دوتاتون نمی شه مستقیم بهتون نگاه کرد .

 -----------------------

میدونی فرق آدما با سگا چیه ؟

اینه که آدما این قابلیت را دارن که مثل سگ دروغ بگن  ولی سگا از این کارا بلد نیستن !!!

--------------------------

به قزوینیه می گن چه اهنگی دوست داری؟ می گه اون اهنگ معین که می گه. پشتت رو کردی بر من بگو مگو نداره

 ------------------------

یه روز یه رشتیه با یه ترکه با یه تهرانیه با یه امریکاییه با یه ابادانیه با یه اصفهانیه با یه مکزیکیه با من تصمیم گرفتیم بذاریمت سر کار

 -----------------------

از یارو می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟ میگه : آخه پیاده خیلی راهه

 -------------------------

به رشتیه میگن: تو 8 سال اسیر بودی، چطور بچه 2 ساله داری؟ میگه: من اسیر بودم، خانوم که اسیر نبوده

-------------------------

دختر اصفهانیه به دوست پسرش میگه : شب بیا خونه مون , اگه موقعیت خوب بود یه سکه میندازم پائین .. شب میشه . دختره یه سکه میندازه پائین . ولی هر چقدر صبر میکنه می بینه پسره نمیاد بالا سرش رو از پنچره بیرون میکنه میپرسه : چرا نمیای؟ پسره میگه : دارم دنبال سکه می گردم . دختره میگه :بیا بالا . بهش کش بسته بودم . الان تو دست خودمه

----------------------------

مامانه به بچش میگه که عزیزم وقتی خاله اومد قشنگ میری جلو سلام میکنی میبوسیش بچهه میزنه زیره گریه میگه نه مامان من خاله رو بوس نمیکنم! مامانه میگه ا چرا عزیزم؟ بچهه میگه آخه دیروز که بابا میخواست بوسش کنه زد تو صورتش

 ----------------------------

روی در توالت های قزوین نوشته :
اینجا دیگه آخره خطه بخوای نخوای باید بکشی پائین

--------------------------

لرزش صدات ، برق نگات ، تپش قلبت ، نفس های تند و عرقی که روی پیشونیت نشسته همه گویای یه چیز هستن : تیروئیدت پرکاره . برو دکتر 

 ---------------------------

قسمت میوه در میادین تره بار به شدت افزایش یافت .

قدر خودتت رو بدون هلو !!

-----------------------------

یه رشتی به دوستش میگه : جایی رو سراغ دارم اگر بریم شام میدن... تریاک میدن بکشیم... انواع مشروبات میدن بخوریم... و کلی هم حال میدن و حمام مجانی و آخر سر ۵۰۰۰ تومان هم میدن! دوستش میگه : کجاست؟ رشتیه میگه : خودم نرفتم زنم رفته!!!

----------------------------------


                                                         اس ام اس های سرکاری  و نیمه شبی:

سلام این اس ام اس صرفآ جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است
و ارزش قانونی دیگه ای ندارد . شب بخیر .

 -------------------

پا شو سرت از رو متکا افتاده پایین

--------------------------- 

ببین عزیز دلم پاشو.............اگه پا نشی قهر میکنما.........................خب دلم برات تنگ شده.......جون من پاشو..........پاشدی...................افرین عزیزم................حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بکپ

------------------------------------ 

سلام .... تو رو خدا ببخش...نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم ..... واقعاً ببخش....سعی کن درکم کنی ... من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست .شرمنده‌ام

-------------------------------------- 

خوش حالم که خوابی عزیزم

چون اگه بیدار بودی و می دونستی از دلتنگی تو خوابم نمی بره حتما خوابت نمی برد

 -----------------------

این اس ام اس رو فرستادم فقط برای اینکه مشغول باشی و دست تو دماغت
نکنی !!!

 -----------------------------

صبح که از خواب پا میشم نمیتونم صبحانه بخورم چون به فکر تو هستم ظهر که نوبت ناهار میشه نمیتونم ناهار بخورم چون به فکر تو هستم شب که نوبت شام میشه نمیتونم شام بخورم چون به فکر تو هستم شب وقتی میخوام بخوابم خوابم نمیبره چون گشنمه

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 12 اسفند 1385 ساعت 07:54 http://alisalar.blogsky.com

سلام خیلی خیلی جالب بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد