چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

آف+sms


ببخشید شهرام جزایری خونه شماست  اگه نیست این آف را بفرست برای نفر بعدی ( طرح جست و جوی خانه به خانه قوه قضائیه )

یه ضرب المثل نمیدونم کجایی میگه که به هیچ کس به جز خودت و خرت اعتماد نکن منم به جز خودم و خودت به هیچ کس اعتماد نمیکنم


تو درختی هستی پر از احساس و محبت و سایه اش از عشق که من الاغم را به ان میبندم

 


اسمان را ستاره زیبا میکند باغچه را گل عشق را محبت بیابان را چمن چشم را اشک و تو را عمل کردن دماغ زیبا میکند

 


یه بنده خدایی میره خواستگاری، پدر عروس میگه: این گلی که تو جیب شماست اذیتتون نمیکنه؟؟ یارو میگه: خود گل نه اما گلدونش که تو شلوارمه اذیتم میکنه

 


میگن فردا ساعت 4 خوشگل‌ها رو می‌گیرن تو رو خدا بیرون نرو نمی‌گیرنت ضایع می‌شی


قیمت میوه در میادین تره بار به شدت افزایش یافت. قدر خودتو بدون گلابی

 


4شنبه سوری شده..... از رو آتیش نپر ، واسه اینکه خطر داره، چون علم ثابت کرده جیگر رو آتیش میسوزه
مژده به آقایان : پژو 405 بدون ایر بگ ‏- بدون کمربندایمنی – آماده آتش سوزی بدون دلیل – بهترین عیدی برای همسر دلبندتان
میدونی بنی‌آدم اعضای یکدیگرند یعنی چی؟ یعنی مثلا تو جیگر منی
تنبلهای عزیز توجه فرمائید راهکار های جدید رسید : 1 روزها استراحت کنید تا شبها بتوانید راحت بخوابید 2 در نزدیکی تختتان صندلی راحتی بگذارید، تا اگر از خواب بیدار شدید، روی آن بنشینید و استراحت کنید. 3 خوابیدن به نشستن، نشستن به ایستادن، ایستادن به راه رفتن اولویت دارد 4 جایی که می توانید بنشینید چرا می ایستید. 5 کار امروز را به فردا موکول کنید و کار فردا را به پس فردا. 6 اگر حس کار کردن به شما دست داد، کمی صبر کنید
  ببخشید از معاملات عشقی مزاحمتون میشم می خواستم ببینم شما قلبتون مستاجر نمی خواد؟؟؟!!

نظرات 4 + ارسال نظر
نسرین سه‌شنبه 29 اسفند 1385 ساعت 21:19 http://nasy90.blogfa.com

سلام

چطورین؟


"به تقویم ها نمیشه اعتماد کرد اگر دگرگونی مثبتی در نگاه و دلت رخ داد بهت می گم که سال نو مبارک"

سال نوت مبارک

سال خوبی داشته باشی

بای

زهرا شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 13:01 http://taranomsaba.parsiblog.com

سلام سال نو شما مبارک من زهرا ام در مورد وبلاگ من نظرتون رو داده بودید متشکرم راستی شما چه دنیایی داری خیلی شلوغ ولی جالبه من احساس می کنم که سن شما باید ۲۰ باشه نه شاید هم بیشتر شما اهل کجایید دوست دارم بازم نظر بدید.

[ بدون نام ] شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 13:06

سلام خیلی جالب بود فقط فکر می کنم دنیای شما خیلی شلوغ باشه .

زهرا دوشنبه 20 فروردین 1386 ساعت 12:24 http://taranomsaba.parsiblog.com

سلام من زهرا ام
یعنی شما ۱۷ساله ای چقدر کوچیکی راستی پرسیدی از کجا فهمیدم که دنیات شلوغه از وبلاگت چون واقعا شلوغش کردی ولی خوبه یعنی امیدوارم بهتر بشه ادامه بده خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد