چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

آفلاین

بنزین نگاهت را برای قلبم سهمیه بندی نکن


نفرین جدید : الهی سهمیه بنزینت نصف بشه
زندگی را از تو نام برده اند ! ز : زاویه نگاه تو ن : نوای کلام تو د : درگاه ابروی تو گ : گیسوی پریشان تو ی : یارو سر کاری
بگی دوستم نداری جوجو می شم میرم تو باغچه و اونقدر جیک جیک میکنم تا پیشی بیاد منو

 

 

                                          


 از رشتیه می پرسن شما چه جوری از بچه دار شدن جلوگیری می کنین. میگه در و پنجره هارو میبندیم

قروقاطی

سه ، دو ، یک ... سوت داور بازی شروع شد دویدم ... دست و پا زدم ... غرق شدم.... دل شکستم ... عاشق شدم ... بی رحم شدم ... مهربان شدم ... بچه بودم ... بزرگ شدم ... پیر شدم ... بازی تمام شد ... زندگی را باختم...ولی آخر بهش نرسیدم


تجربه همیشه به نفع انسان نیست چون هیچ حادثه ای دو بار به یک شکل رخ نمی دهد.


حقیقت انسان به انچه اظهار میکند نیست بلکه حقیقت او نهفته در ان چیزی است که از اظهار ان عاجز است بنابراین اگر خواستی او را بشناسی نه به گفته هایش بلکه به ناگفته هایش گوش بسپار


dooset daram be 20 zaboon donya 01) English : I Love You 02) Persian : Tora doost daram 03) Italian : Ti amo 04) German : Ich liebe Dich (05) Turkish : Seni Seviyurum 06) French : Je t'aime 07) Greek : S'ayapo 08) Spanish : Te quiero 09) Hindi : Mai tumase pyre karati hun 10) Arabic : Ana Behibak 11) Iranian : Man doosat daram 12) Japanese : Kimi o ai shiteru 13) Yugoslavian : Ya te volim 14) Korean : Nanun tangshinul sarang hamnida 15) Russian : Ya vas liubliu 16) Romanian : Te iu besc 17) Vietnamese : Em ye^u anh 18) Ukrainian : Ja tebe koKHAju 19) Tu nisian : Ha eh bak


الا یا ایهاالساقی ادر کاسا و ناولها ... که عشق آسان نمود اول، ولی افتاد تالار و شام و عاقد و عکاس و آرایشگر و فیلم و لباس و تاج و کفش و کیف و ساک و سکه و شمش و پلاک و شمعدان و ساعت و زنجیر و سرویس طلا... آنهم از آن سرویس خوشگلها... و از این جور مشکلها


رشتیه با رفیقش صحبت میکرده، میگه بابا این تهرانیا عجب آدمای خوبین! رفیقش میگه چطور مَگه؟ میگه: میری اونجا، توو ترمینال میان دنبالت، میبرنت رستوران ازت پذیرایی میکنن، بعد می برنت بهترین هتل برات اتاق می گیرن، هرجا میری همرات هستند، هواتو دارند و... رفیقش میگه: نه بابا! راست میگی؟ رشتیه میگه: والله من خودم که نرفتم زنم تعریف می کرد


بزرگی را گفتم زندگی چند بخش است ؟ گفت دو بخش : کودکی و پیری...... گفتم پس جوانی چه شد ... گفت با عشق ساخت ، با بی وفایی سوخت ، با جدایی مرد


هر موقع خواستی از کسی جدا بشی یادت نره بهترین راه اینه که بهش بگی برای همیشه خدانگهدار، شاید طرف مقابلت ناراحت بشه و قلبش بشکنه ولی بهتر از اینه که منتظرت بمونه


هرگز چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان نکن


لحظاتی عاشقانه

عشق تو همچون افق بی انتهاست
قلب من خالی زهر رنگ وریاست
زندگی با ارزوها روبه روست
با تو بودن از برایم ارزوست
ای عشق مددکن که به سامان برسیم چون مزرعه تشنه به باران برسیم یا من برسم به یار یایار به من یاهردوبمیریم و به پایان برسیم
تقدیم به آنانکه ازعشق می میرندودم برنمی اورند
تقدیم به سکوت شب.........وشکوه مهتاب
به اشکهای سوزان وخنده های ناامید.......
تقدیم به طلوعی که غروبش منم
تقدیم به کسی که دوستدارش منم

عشق اولم توبودی باتومن عشقوشناختم
ای تو عشق اخرینم رفتی ودردوشناختم
باتومن عشقوشناختم باتومن زندگی ساختم
ازکسی گلایه ای نیست اگه باختم به توباختم
هرکسی پس ازتواومدخلوت منو به هم زد
توروباز به یادم اورد اگه ازعاطفه دم زد
نزارکه عشق منوتواینجابه اخربرسه
بری تاازرفتن تو مرگ منم سربرسه
برای توسرودم شعرتلخم را
ومی دانم که درقاموس کولی ماندگاری نیست
واین تکراروتکرار است
من از هرتوخواهم رفت
ومی دانم که ازیادم نخواهی رفت چه غمگین است بدرودم
خداحافظ
خداحافظ
وامابعدتودیگرچهمی جویم؟
بعدتودیگرچه می یابم؟
اشک سردی تابیفشانم
گورگرمی تا بیاسایم

گفتی: " دور مرا خط بکش" کشیدم...حالا تو در محاصره ی منی
میدونی چرا کتاب خواندن بهتر از دختربازی؟ 1- وقتی آدم خسته میشه میتونه بگذارتش کنار و بره استراحت کنه بعد که دوباره حالش سر جاش اومد بیاد از اونجائی که ول کرده بود ادامه بده 2-آدم مجبور نیست تاریخ چاپ همه کتاباش رو یادش بمونه 3-وقتی آدم یک کتاب جدید رو باز میکنه لازم نیست نگران این باشه که تا حالا کیا خوندنش
کاش خداوند سه چیز را نمی افرید ؟(غرور) (دروغ) (عشق) تا انسان مجبور نباشد از روی غرور به عشق دروغ بگوید

میدونم میتونی قلبمو آتیش بزنی اما نزن...میدونم میتونی بری و منو تنهام بزاری اما نزار...میدونم میتونی بریو باکس دیگه‌ای دوست شی اما نشو...میدونم میتونی جواب منو ندی اما بده...میدونم میتونی نابودم کنی اما نکن...میدونم میتونی واسم اف نزاری ولی بزار


ارسالی بروبچ

بعلت مصرف زیاد کاربران اینترنت ... مخابرات ایران اعلام کرد از شنبه اینترنت سهمیه بندی می شود!!! به کاربران روزی 1 ساعت اینترنت داده می شود!!!   ***(سودابه - کازرون)


کنسرت بزرگ هایده و مهستی 30 ژوئن در تالار بزرگ بهشت سیتی برگزار خواهد شد. از مردگان عزیز دعوت میشود هرچه سریعتر به مراکز فروش مراجعه نمایند ***(یلدا-تهران)


-ترکه سی دی زهره رو میبینه و میگه : ای بابا ، سریال نرگس رو هم سانسور کرده بودن

- لبخند رو هیچ وقت ترک نکن حتی وقتی که ناراحتی چون افسردگی خیلی خطرناکه حسن ! ممکنه که داغون بشی حسن! نیشتتو ببند حسن!!!!! ***(ایلیا-کرج)


-کرم شب تاب اکس میترکونه تا صبح فلاش میزنه

-ستاد مبارزه با فساد و بد حجابی اعلام کرد : از این به بعد کسی حق ندارد عسل و میرزا قاسمی را تو یخچال با هم نگه دارد مگر اینکه در یخچال باز باشد ***(HELP!-تهران)


ترکه می گن اگه یه دختره خوشگل و باحال بهت راه بده چی کار می کنی ...؟می گه ازش سبقت می گیرم***(آزیتا-مشهد)

پند

کار تجسم عشق است. جبران

 

انسان است که مى خواهد از دیگران به عنوان دوستى منتفع گردد. لاروشفوکو

 

آن که مردم را دانشمند مى کند، مطالبى نیست که مى خوانند بلکه چیزهایى است که یاد مى گیرند. فرانسیس بیکن

 

مردم ! هشدار ! که زیبایی زندگانی ست ، آن زمان که پرده گشاید و چهره برنماید .
لکن زندگی شمایید و حجاب خود ، شمایید .
زیبایی قامت بلند ابدیت است ، نگران منتهای خویش در زلال آینه .
اما صراحت آینه شمایید و نهایت جاودانه شمایید . جبران

 

برای دلهره شبانگاهان ، نسیم گرما بخش خرد را همراه کن . اورود

 

 آن که مى تواند، انجام مى دهد، آن که نمى تواند انتقاد مى کند. جرج برنارد شاو


 
برادرم تو را دوست دارم ، هر که می خواهی باش ، خواه در کلیسایت نیایش کنی ، خواه در معبد، و یا در مسجد . من و تو فرزندان یک آیین هستیم ، زیرا راههای گوناگون دین انگشتان دست دوست داشتنی "یگانه برتر " هستند ، همان دستی که سوی همگان دراز شده و همه آرزومندان دست یافتن به همه چیز را رسایی و بالندگی جان می بخشد . جبران

 

شیطان روزی با من چنین گفت : خدا را نیز دوزخی هست : دوزخ او عشق به انسان است. و چندی پیش شنیدم که گفت : خدا مرده است . رحم خدا به انسان او را کشت. نیچه

 

 آن که مى خواهد روزى پریدن آموزد، نخست می باید ایستادن، راه رفتن، دویدن و بالا رفتن آموزد. پرواز را با پرواز آغاز نمى کنند. نیچه

 

نیکی برآیند خرد است ، در دل و روان آدمی . اورود

 

 آن که مى دانیم، یک قطره است، آن که نمى دانیم، یک اقیانوس. اسحق نیوتن

 

ستوده و نیک فرجام کسی است که دادگر و نیکنام و در کردار و گفتار به هنجار باشد . بزرگمهر

 

آن که هستى، باش. نیچه

 

چه زیباست هنگامی که در اوج نشاط و بی نیازی هستی دست به دعا برداری . جبران

 

 آن که هستید نتیجه ى افکارتان است. وین دایر

 

 آن هائیکه در آثار هنرى مطالب سودمندى می یابند با سوادان بى مایه اند. اما کسانی که براى آن ها آثار هنرى، جز زیبائى معنى دیگرى ندارد. تنها آن ها برگزیدگانند. اسکاروایلد

 

برای نوشیدن شهد بهشت ، هموار نگاهت به راستی باشد و درستی . اورود

 

 آن ها که فکر مى کنند توانا هستند، به درستى توانمندند. ویرژیل شاعر یونانى

 

 آن  هنگام که روحم عاشق جسمم شد و جفت گیرى این دو سر گرفت من بار دیگر متولد شدم. جبران خلیل جبران

 
گیتی در جنگ و آوردی بزرگ غوطه ور است . اندیشه و تلاش خردمندان و آه ناشی از  آگهی آنان و پوزخند اهریمن و روان دیوپیشگان از سوی  دیگر ، معرکه این جهان گذارا  است . اورود

 

 آهنگ صدا هر چه ملایم و مطبوع باشد، سخن موثر و دلنشین تر خواهد بود. جان کایزل

 

 آیا بهتر نیست که انسان که گرفتار یک قاتل و جانى شود تا در رویاهاى یک زن شهوت پرست فرو رود. نیچه

گفتم ...

Image and video hosting by TinyPic گفتم نرو پرپر میشم
 
گفتی: میخوام رها باشمImage and video hosting by TinyPic
 
Image and video hosting by TinyPicگفتم: آخه عاشق شدم
 
گفتی:میخوام تنها باشمImage and video hosting by TinyPic
 
Image and video hosting by TinyPicگفتم: دلم
 
گفتی: بسوزImage and video hosting by TinyPic
 
Image and video hosting by TinyPic گفتی: یه عمری باز هنوز
 
گفتم: پس عمرم چی میشه Image and video hosting by TinyPic
 
Image and video hosting by TinyPic گفتی: هدر شد شب و روز
 
گفتم: آخه داغون میشم Image and video hosting by TinyPic
 
Image and video hosting by TinyPic گفتی: به من خوش میگذره
 
گفتم: بیا چشمام توییImage and video hosting by TinyPic
 
Image and video hosting by TinyPic گفتی: آخر کی میخره
 
گفتم: منو جنس میبینی Image and video hosting by TinyPic
 
Image and video hosting by TinyPic گفتی: آره بی قیمتی
 
گفتم: یه روز کسی بودم Image and video hosting by TinyPic
 
Image and video hosting by TinyPic با من نکن بی حرمتی
 
گفتم: صدام میمیره باز Image and video hosting by TinyPic
 
گفتی: با درد بسوز بساز Image and video hosting by TinyPic
 
Image and video hosting by TinyPic گفتم : حالا که پیر شدم
 
گفتی: که از تو سیر شدم Image and video hosting by TinyPic
 
Image and video hosting by TinyPic گفتم: تمنا میکنم
 
گفتی: میخوام خردت کنم Image and video hosting by TinyPic
 
Image and video hosting by TinyPic گفتم: بیا بشکن تنو
 
گفتی: فراموش کن منو Image and video hosting by TinyPic

سرکاری

20 . . . . . . . . . . . . 19 . . . . . . . . . . . . 18 . . . . . . . . . . . . 17 . . . . . . . . . . . . 16 . . . . . . . . . . . . 15 . . . . . . . . . . . . 14 . . . . . . . . . . . . 13 . . . . . . . . . . . . 12 . . . . . . . . . . . . 11 . . . . . . . . . . . . 10 . . . . . . . . . . . . 9 . . . . . . . . . . . . 8 . . . . . . . . . . . . 7 . . . . . . . . . . . . 6 . . . . . . . . . . . . 5 . . . . . . . . . . . . 4 . . . . . . . . . . . . 3 . . . . . . . . . . . . 2 . . . . . . . . . . . . 1 . . . . . . . . . . . . دینگ دینگ، طبقه همکف!
مهرییه ی جدید: 1386 لیتر بنزین
در راستای طرح کوپنی شدن بنزین ،قیمت الاغ برابر قیمت سمند شد !!! khosh be halet
تنها یادگاری (( ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ )) این آخرین چیزیه که از تو برام مونده، جای پاهات رو دیوار اطاقم، یادت به خیر، عجب مارمولکی بودی
ما که اخرش نفهمیدم، ماست حق مسلم انرزی هسته ایه ، حق مسلم انرژی هسته ای ماسته، حق داریم از ماست انرژی هسته ای بگیریم ، حق مونه از انرژی هسته ای ماست بگیریم ، انرژیمون ماست شد یا ماستمون انرژی داره ، هستمون ماست داره، ماستمون هسته داره، انرژیمون حق داره هسته دار باشه ، هستمون حق داره انرژی داشته باشه، ماستمون حق داره، حقمون ماست داره

لیمو:تلخ و بداخلاق - گوجه سبز: لجباز و یه دنده - خربزه: شیرین و خسته کننده - توت فرنگی: جذاب ومغرور - پرتغال: باهوش و زیرک - خیار: ساکت و تنها - کیوی: بزدل و بی وفا...(ها من کدومم؟؟؟؟ اول جواب بده بعد واسه همه بفرست


مهستی

خدا رحمتش کنه







ای خدا دیگه کی مثل هایده مهستی پیدا میشه  
 ..................
مراسم خاکسپاری مهستی
 
تلقین شهادتین توسط جناب آقای خراسانی

سحر دختر مهستی
کاروان خودروهای حامل تشیع کنندگان خاکسپاری مهستی


تابوت مهستی در حال حمل برای خاکسپاری

تالار مراسم پیش از خاکسپاری

شهرام صولتی، خواننده پاپ ایرانی

اندی، خواننده پاپ ایرانی

امیر قاسمی، مدیر شبکه جهانی تپش در حال دست دادن با جیمی دلشاد، شهردار بورلی هیلز. در زمینه عکس بیژن مرتضوی و معین نیز دیده می شوند

شهره، خواننده پاپ ایرانی در حال سخنرانی در مراسم خاکسپاری

................................
مراسم انرژی درمانی مهستی
با تشکر از کیارش عزیز ( شبکه ی fcnn.tv)

خصوصیات دخترا 1. تا زبونشون باز میشه عوض مامان بابا میگن شوهر!! 2.حالشون از پسرا به هم میخوره ولی نمی دونم چرا 666 تا دوست پسر دارن 3.اگه خونشون آتیش بگیره بین بابا و لوازم آرایش حتما لوازم آرایش و انتخاب می کنن! 4.نون شب ندارن بخورن ولی پول عمل دماغشونو ردیف میکنن! 5.همه خوشگل و خوش هیکلن(خدایا منو بخاطر این دروغم ببخش) 5. از 8 تا 20 سالگی شونصدتا دوست پسر داشتن که هیچ کدوم درکشون نمیکردن
اگه کسی بهت روزی 1 آف زد، یعنی به یادته. اگه 2تا زد دوستت داره. اگه 3تا زد، عاشقته. اگه 4 تا زد می خوادت، اگه 5 تا زد، مطمئن باش کرم داره
رشتیه با زنش دعوا میکنه بعد قهر میکنه دست بچه هاشو میگیره از خونه بزنه بیرون .زنش میگه: خودت به درک بچه های مردم رو کجا میبری؟
یکی بلندش میکنه ، یکی راستش میکنه ، یکی چربش میکنه ، یکی با درازش حال میکنه و یکی با کوتاهش حال میکنه? ای بر پدراین مو لعنت با این مدلهاش
شعار جدید 22 بهمن: 22لیتر بنزین ریختیم تو موتور گازی رفتیم دختر بازی الله یاور ماست 110 دنبال ماست
احمدی نژاد طی بیانیه ای اعلام کرده که: «کسانی که با کمبود بنزین مواجه میشن، سوار اون ۱۷ میلیون الاغی که به من رای دادن
تولد پینوکیوست به خاطر این که یادی از این عروسک چوبی دروغ گو بشه یه دروغ در مورد من بگو و برام بفرست در ضمن این پی ام رو به همه ی ادد ایست هات بفرست جواب های باحالی میشنوی نامرده هر کی سند تو آل نکنه
ye zarbolmasale chini mige: 然在一段时间内奇怪地降低。工作组经过六天夜以继日的工作后,终于发现了问题的根本原因。某个“愚蠢之极”的配置错误将服务器配置成了路由 fahmidi? ebrat begir