چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

پند

کار تجسم عشق است. جبران

 

انسان است که مى خواهد از دیگران به عنوان دوستى منتفع گردد. لاروشفوکو

 

آن که مردم را دانشمند مى کند، مطالبى نیست که مى خوانند بلکه چیزهایى است که یاد مى گیرند. فرانسیس بیکن

 

مردم ! هشدار ! که زیبایی زندگانی ست ، آن زمان که پرده گشاید و چهره برنماید .
لکن زندگی شمایید و حجاب خود ، شمایید .
زیبایی قامت بلند ابدیت است ، نگران منتهای خویش در زلال آینه .
اما صراحت آینه شمایید و نهایت جاودانه شمایید . جبران

 

برای دلهره شبانگاهان ، نسیم گرما بخش خرد را همراه کن . اورود

 

 آن که مى تواند، انجام مى دهد، آن که نمى تواند انتقاد مى کند. جرج برنارد شاو


 
برادرم تو را دوست دارم ، هر که می خواهی باش ، خواه در کلیسایت نیایش کنی ، خواه در معبد، و یا در مسجد . من و تو فرزندان یک آیین هستیم ، زیرا راههای گوناگون دین انگشتان دست دوست داشتنی "یگانه برتر " هستند ، همان دستی که سوی همگان دراز شده و همه آرزومندان دست یافتن به همه چیز را رسایی و بالندگی جان می بخشد . جبران

 

شیطان روزی با من چنین گفت : خدا را نیز دوزخی هست : دوزخ او عشق به انسان است. و چندی پیش شنیدم که گفت : خدا مرده است . رحم خدا به انسان او را کشت. نیچه

 

 آن که مى خواهد روزى پریدن آموزد، نخست می باید ایستادن، راه رفتن، دویدن و بالا رفتن آموزد. پرواز را با پرواز آغاز نمى کنند. نیچه

 

نیکی برآیند خرد است ، در دل و روان آدمی . اورود

 

 آن که مى دانیم، یک قطره است، آن که نمى دانیم، یک اقیانوس. اسحق نیوتن

 

ستوده و نیک فرجام کسی است که دادگر و نیکنام و در کردار و گفتار به هنجار باشد . بزرگمهر

 

آن که هستى، باش. نیچه

 

چه زیباست هنگامی که در اوج نشاط و بی نیازی هستی دست به دعا برداری . جبران

 

 آن که هستید نتیجه ى افکارتان است. وین دایر

 

 آن هائیکه در آثار هنرى مطالب سودمندى می یابند با سوادان بى مایه اند. اما کسانی که براى آن ها آثار هنرى، جز زیبائى معنى دیگرى ندارد. تنها آن ها برگزیدگانند. اسکاروایلد

 

برای نوشیدن شهد بهشت ، هموار نگاهت به راستی باشد و درستی . اورود

 

 آن ها که فکر مى کنند توانا هستند، به درستى توانمندند. ویرژیل شاعر یونانى

 

 آن  هنگام که روحم عاشق جسمم شد و جفت گیرى این دو سر گرفت من بار دیگر متولد شدم. جبران خلیل جبران

 
گیتی در جنگ و آوردی بزرگ غوطه ور است . اندیشه و تلاش خردمندان و آه ناشی از  آگهی آنان و پوزخند اهریمن و روان دیوپیشگان از سوی  دیگر ، معرکه این جهان گذارا  است . اورود

 

 آهنگ صدا هر چه ملایم و مطبوع باشد، سخن موثر و دلنشین تر خواهد بود. جان کایزل

 

 آیا بهتر نیست که انسان که گرفتار یک قاتل و جانى شود تا در رویاهاى یک زن شهوت پرست فرو رود. نیچه

نظرات 7 + ارسال نظر
چاپاریست چهارشنبه 13 تیر 1386 ساعت 11:49 http://www.chaparist.blogfa.com

سلام دوست من
مرسی که پیشم اومدی
خیلی خوشحالم کردی
امیدوارم شما هم موفق باشین
بای

سلام
ممنون از حضور و نظرت
خود وبلاگت مثل اسم وبلاگت زیباست
موفق باشی
دلت شاد

someone چهارشنبه 13 تیر 1386 ساعت 18:47 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

آن که هستی باش ... با این موافق نیستم ....
انسان انقدر قدرت داره که می تونه همه چیز را تغییر بده مخصوصا خودش ....
-----
موفق باشی

یلدا پنج‌شنبه 14 تیر 1386 ساعت 17:22 http://y1233.blogsky.com

سلام عزیزم.
من آپم بدو بیا

icegirl! جمعه 15 تیر 1386 ساعت 01:05 http://icegirl9021.persianblog.com

سلام. مرسی که همچنان به من سر می زنی و این همه لطف نسبت به من داری . درس های من در برابر این پند ها و نوشته های تو هیچه .
هیچ ....!

دانیال جمعه 15 تیر 1386 ساعت 23:59 http://zendooni.blogsky.com

ممنون که سر زدی ولی من تولدم ۱۹ تیره
:(
این نوشته حکیمانه ات جالب و خوندنی بود. خسته نباشی.

Someone یکشنبه 17 تیر 1386 ساعت 00:52 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام

چقدر این جمله ها زیبا هستن ....


به روز هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد