چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

بی نهایت عاشقانه

                                       

آشنای غم تنهایی من
داغ دستان مرا باور کن
که برای تو چنین می سوزد
روح لغزنده شبهای مرا باور کن

که به یاد و چنین می شورد
طپش قلب مرا باور کن
که به نام تو چنین می کوبد

نازنین باور تنهایی من
شعله قلب مرا باور کن
رقص آتش شدن و بودن را

تو بیا قاصدک بوته آرام خیال 
در میان غم وغوغای وصال

مرگ مرداب مرا باور کن

قصه عاشق صادق شدن ساحل را
ای که فقدان تو عصیان من است
غم تنهایی تو مرگ من است
حاصل عمر تو بر جان من است
نازنین عمر مرا باور کن


عشق عشق می‌آفریند،

 

عشق زندگی می‌بخشد،

 

زندگی رنج به همراه دارد،

 

رنج دلشوره می‌آفریند،

 

دلشوره جرأت می‌بخشد،

 

جرأت اعتماد به همراه دارد،

 

اعتماد امید می‌آفریند،

 

امید زندگی می‌بخشد،

 

زندگی عشق می‌آفریند،

 

عشق عشق می‌آفریند...

 

مارگوت بیکل به قلم ترجمه احمد شاملو

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد