چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

 یک روز یه ترکه یک گربه را داشته می شوسته یکی میاد میگه این گربه را این همه محکم نشور می میره ها ترکه گوش نمی ده همان کس موقع برگشت می بینه که ترکه داره گریه میکنه میگه مگه نگفتم محکم نشور میگه موقع شستن که نمرد وقتی داشتم می چلوندم مرد
نفر میره دکتر میگه: دکتر من چه کارایی بکنم که ??? سال عمر کنم؟ دکتر میگه ببینم سیگار میکشی؟ میگه نه. مشروب میخوری؟ نه. خانوم بازی میکنی؟ نه… پس میخوای ??? سال عمر کنی چه گهی بخوری
هر وقت دلت واسم تنگ شد متن زیر رو بخون. . . . . . . . ای کلک! چه زود دلت واسم تنگ شد!
خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی
این اف رو تا حالا واسه هیچ کس نفرستادم ... ... ... ... پس واسه تو هم نمی فرستم
ترکه دوست دخترشو میبره تو یه کوچه خلوت و بهش میگه بیا کار بد بکنیم.دختره هم که دل تو دلش نبوده با ناز میگه:مثلا چیکار؟ترکه میگه بیا زنگ بزنیم و فرار کنیم
کتاب های پر فروش امثال : 1)آیات بنزینی 2)داستان هزار و یک بنزین 3) بنزین نامه 4)خدمات متقابل بنزین و اسلام 5) بنزین زدن یک دقیقه ای 6)هری پاتر و پیت بنزین
از خدا پول خواستم، بانک داد، درخت خواستم، جنگل داد، اتاق خواستم، خونه داد، حالا میترسم ازش تو رو بخوام یه گله گوسفند بده
نظرات 8 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 19:57

جالب بود

اکبر چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 08:43 http://ancel.blogsky.com

سلام این رسمش نیست که ما شما رو یک هفته است که لینک کردیم ولی شما این کار رو برای ما انجام ندادی

رئوفه چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 20:41 http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست خوبم.خیلی ممنون از اینکه بهم سر زدی و از نظری که دادی بسیار ممنون.امیدوارم این دختر تنها رو فراموش نکنی.بازم بهم سر بزن.بای

اکبر چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 20:58 http://ancel.blogsky.com

سلام دوست من اسم وبلاگ من هزلیات پارسی اگر درستش کنی ممنونت میشم

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 21:41 http://rue.blogsky.com

هی فلانی... زندگی شاید همین باشد... یک فریب ساده و کوچک... آن هم از دست عزیزی که دنیا را... جز برای او نمی خواهی... من گمانم زندگی باید... همین باشد..
دلت شاد

رئوفه چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 22:22

خواهش میکنم.شما لطف داری حامی جان.خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا شیم

شهوت ران پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 18:46 http://shahvatran.blogsky.com

سلام عزیز
مرسی که اومدی

منم لینکت می کنم در ضمن من دیر به دیر اپ می کنم


بازم بیا
یادت نره هاااااااااااااا

تبسم جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 00:16

سلام!
بازم کلی ممنون که سر می زنید...
منم شما رو لینک کردم!
فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد