چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

اس ام اس...

برو پایین . . . . . پایین تر . . . . . بازم برو . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . حالا که میری پایین لطفا آشغال های مارو هم با خودت ببر
نیمه شب از خواب بیدار شو. باخلوص نیت وضو بگیر رو به قبله بنشین دستهاتو بلند کون و شش بار بگو :::: شش سیخ جیگر سیخی شش هزار
فوت...................فوت..........................فوت...........اس ام اس مزاحمی
شبکه بی بی سی همین الان اعلام کرد که نیروگاه اتمی بوشهرو Ucf اصفهان تا ساعت 24 امشب به طور کامل هوا میره نمی دونی تا کجا می ره من این توپو نداشتم
امروز روز جهانی خوشتیپ هاست. تو هم مثل من این اف رو برای کسی بفرست که میدونی کسی بهش تبریک نمیگه
شما مذکر هستید یا مونث؟ برای دانستن جواب پایین را نگاه کنید . . . . . . . . . با هوش!! این پایینو نمی گم که !! *
می دونی ترکا به ۷۵۰ گرم چی می گن؟ . . . می گن نیم کیلو و نیم
پلیس به ترکه: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!!


ترکه: ولی اینجا تابلو نزدین!!!


پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین


ترکه رو میبرن جهنم


داد می زنه: کمک ...کمک... جهنم آتیش گرفته


صدام می کنی


آرزو می کنم کاش کر بودم


تو که لال نمی شی ...


تست کنکور 8۶: ..................بی تو سردمه.

 الف)بخاری ب)پتو ج) ارش د)شوفاز


بچه بودیم دخترا عاشق عروسک بودن و پسرا عاشق مردهای قوی ......بزرگ شدیم دخترا عاشق مردای قوی شدن و پسرا عاشق عروسکا

 


به یه ترکه میگن: دو دو تا؟ میگه: پس چند تا؟


ترکه داشته شنای قورباغه میرفته، لک لک میاد می‌خوردش


به ترکه میگن: جسم شفاف چیه؟ میگه: جسمی که از این ورش اون ورش دیده شه. میگن: مثال بزن: میگه: نردبون


...و شاید ٫ شاید٫شاید الآن که داریم میخندیم کسی دل خندیدن ندارد واسه شادی همه ی دلها دعا کنید...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 10:52

سلام چرا به من سر نزدی اشکال نداره حتما مثل من سرت شلوغ بود اره عکس ماهی خیلی قشنگ بود دوست دارم

حسرت پرواز چهارشنبه 11 مهر 1386 ساعت 13:18 http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست گل من.خیلی خوب و جالب نوشتی.بهم نگفته بودی آپ کردی والا زودتر میومدم.
راستی آپم و چشم به راه...پیشم بیا.شاد باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد