چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

جوک

                                                                                         

تحقیقات نشون داده اصفهانیها فقط در 22 روز سال رشد می کنند: دهه اول محرم + 12روز اول عید


گفت مردی به همسرش روزی... من بمیرم چگونه خواهی زیست؟ گفت: از چند و چون آن بگذر.. تو بمیری برای من کافیست


یَک روز بر خانه نَشَسته بودم داشتم تخمه نَ میخوردم یَک دف دیدم تیلفنم زنگ زد . گفتم ها کیسته ؟ گفت : ها . .. اییییی..... مدیرسایت یاهو بیدم ... گفتم : ها چطوری ... خوبی ؟ در سلامتی کامل به سر میبری ها ووووووو ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ گفت : ها . این یاهو مَسینجیر 8 قدیمی شده . اگه میشه 9 رو زودتر طراحی کن . گفتم : ها باشه .... بعد رفتم پشت کامپیوتر طراحی کردم و از ویلایت خودمان با بلوتوث فرستادمش آمریکا برای بیل گیتس و اون هم فروختش به شرکت یاهو :D :-"


آنکـــــــه دائم هوس سوختن مـــــا می کرد کـــــــاش بنزین مرا نیـــــز مهیّــــــــــا می کرد! پمپ بنزین و صف و کارت و منِ پیت به دست… کــــــاش می آمد و از دور تماشا می کرد


ترکه با گوسفنداش لج میکنه میبرتشون زمین چمن مصنوعی

سردار رویانیان بمناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: در سال 85 ده درصد کاهش تلفات جاده ای داشته ایم تا سال 87 تلفات جاده ای به صفر خواهد رسید و ان شااله تا سال 89 در جاده ها زاد و ولد هم خواهیم داشت


پسره از باباش میپرسه بابا فرق حادثه با بدبختی چیه ؟ میگه پسرم فکر کن ما رفتیم شمال یه موج بزرگ میاد مادرتو میبره تو دریا، به این میگن حادثه. حالا اگه یکی پیدا شه مادرتو نجات بده بهش میگن بدبختی


دوست دختر: عزیزم اگه یه بوسم بکنی قول میدم تا آخرش باهات باشم . دوست پسر: ممنون از هشدارت


ترکه عینک دودی میزنه میره از خونه بیرون بعد پسرشو میبینه میزنه تو گوشش . پسره میگه بابا چرا میزنی ؟ میگه تو این وقت شب بیرون چی کار میکنی ؟ پسره میگه بابا شب نیست عینکتو بردار . ترکه عینکشو بر میداره دوباره میزنه زیر گوش پسره . پسرش میپرسه بابا واسه چی میزنی ؟ میگه تو از دیشب تا حالا اینجا چه کار میکردی؟
مومن اگر مومن بود،سر از سجده بر نمی داشت "پیام مقاومت قزوین
میدونی فرق مرد فهمیده با گودزیلا چیه؟ گودزیلا تا حالا 2-3 بار دیده شده اما مرد فهمیده تا حالا دیده نشده!!!!!!!ا

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: از هم میهنان آذری زبان خواهشمندیم پنج هزار تومنی را پشت نویسی نفرمایید


تا حالا دیدی خر پرواز کنه؟حتما ندیدی...پس سعی نکن پرواز کنی


یه چیزی رو خیلی وقته میخوام بهت بگم ولی روم نمیشد... من...من خیلی تورو...خیلی...من خیلی خیلی تورو..خیلی توروبچه دوست دارم!


یه قورباغه با یه اردک ازدواج میکنه اگه گفتی بچه شون چی میشه بچه دار نمی شن براشون دعا کن داره زندگیشون از هم می باشه.


به ترکه می گن بچه کجایی میگه بچه تهرون می پرسن کجای تهرون میگه 700 کیلومتری جاده تهران اردبیل.


آخ پگ پکچ سپیخو کمچچ ووئچج پضصث
.
.
.
تبریک می گم شما تونستید به زبان میمون آنگولایی صحبت کنید


عزیزم بوسم میدی
.
.
.
.
.
بوسم میدی
.
.
.
بوسم میدی
.
.
.
عزیز دلم بو سم میدی

سمپاشی کردین؟!؟

......................................................................................................


نظرات 10 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 11:34 http://ayda16.blogsky.com

سلام
ممنون از جکات ... اینا کین ؟ چرا همشون عین همن :))))))))

مطالبت خیلی جالب بود اما عکس فوق العاده جالب بود.....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 21:20 http://blueorange.blogsky.com

اگه از دوران مجردیت لذت نمی بری ازدواج کن ، اونوقت حتما از دوران مجردیت لذت می بری :-)
...
وای این شوخیه ها. جدی نگیرید :-)

someone سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 21:24 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

بعد از مدت ها بلاخره به روز شد وبلاگم .
خوشحال می شم سری بزنی ..
منتظرم

سحر

بی کلام چهارشنبه 21 آذر 1386 ساعت 10:07 http://be-happy.blogsky.com

سلام
چطوری؟
ممنون که سر زدی بهم ...
بازم کلی خندیدم .
دمت گرم
شاد باشی

تبسم پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 20:46

سلام!
لبخند به چی؟چیزای بدتر؟
ممنون که سر زدی...
فعلا...

شهوت ران پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 22:01 http://shahvatran.blogsky.com

سلام عزیزم
ممنون که به من سر زدی

جوک ها عالیند
کلی با دوستهام خندیدیم دستت درد نکنه

بازم اون ورا بیا
بوسسسسسسسسسس

حسرت پرواز جمعه 30 آذر 1386 ساعت 10:42

سلام حامیدل مهربون.
خوشحالم بعد از مدتها بهم سر زدی.
نه من هیچکدوم از دوستای خوبمو فراموش نمیکنم.این چند وقته حسابی درگیر درسا بودم که امتحانا نزدیکه.
وگرنه هیچوقت فراموشتون نمیکنم.
راستی مهربون وبلاگمو آپ کردم به مناسبت یلدا و اومدن زمستون زیبا.
حتما بهم سر بزن خوشحال میشم.
یلدای خوبی داشته باشی...

آتنا جمعه 30 آذر 1386 ساعت 20:08 http://www.marhham.blogsky.com

شب است و گیتی غرق در سیاهی
شب بلند است و سیاهی پایدار ، ولی
باور به نور و روشنایی است ،
که شام تیره ما را ، از تاریکی می رهاند
و از دل شبهای یلدا ، جشن مهر و روشنایی به ما ارمغان می رساند
تیرگی هاتان در دل نور خاموش باد ،
شب یلدا را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم . . .

مریم یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 16:28

سلام من مریم هستم از سوثد. واقعا از وب سایتت لذت بردم مرحبا. ولی این عکسی که گذاشتی از وصف خارجه اصلا نمی دونم چی بگم فقط دستت درد نکنه با همکلاسی هام که از خیلی کشورها هستند کلی خندیدیم.
ممنون
مریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد