چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

VALENTINE

                   VALENTINE

 

چند مدتی بود زندگی برای من معنای جدیدی پیدا کرده بود و لی حالا دوباره همون شد که بود

همونی که از اول می شناختمش

همونی که از بدو تولد شناختمش

همونی که تو اولین گریه ام شرحش دادم

همونی که تو اولین خنده‌ام شرحش دادم

همونی که همه ما از اول میدونستیم چیه

وحالا دقیقا داریم دنبالش می‌گردیم تا دوباره بفهمیم چیه 

 بهتر بگم ما هر بار از اول شروع کنیم و به یه جا تمومش می‌کنیم

زندگی تکراره

زندگی سکونه

زندگی سایه هستش

زندگی یه پرده هستش

زندگی یه نمایشنامه هست با پایانی معلوم

زندگی پـــــــــــــــــــــــــــوچـــــــــــــــــــه

داریم دنبال چی می‌گردیم

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»آهان یادم اومد

ما دنباله مرگمــــــــــــــــــــــــــــــونیم!!! 

هر کی زودتر پیدا کرد موفق‌تره

بی‌گناه‌تره

پاکتره

بهتره

اینا حرف دل من نبود هان !من وبلاگم هنوزم همون انرژی قبلیش رو داره من فقط میگم:

همیشه عاشق باشید و عاشق بمانید و عاشق بمیرید. 

(مهم نیست که شما عاشق چی هستین هر کسی یه چیزی میل داره)

نظرات 4 + ارسال نظر
حسرت پرواز جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 19:07

سلام دوست خوبم.
ممنونم از اینکه همراه همیشگی من و وبلاگم هستی.
شرمنده که خیلی دیر اومدم.
بعد از مدتها آپ کردم. خو شحال میشم سری بهم بزنی.
با آرزوی پایداری شادیهایت...

بی کلام شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 14:44 http://be-happy.blogsky.com

سلام دوست خوب.
خوفی؟ خوشی؟

مثه همیشه زیبا بود . اما خنده دار نبود D:

راستش هر موقع می خوام بیام وبلاگت ... خود به خود شاد می شم .
شاید چون همیشه جوک های قشنگش حسابی منو خندونده .

شاد و خندون باشی .

[ بدون نام ] دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 23:15 http://blueorange.blogsky.com

اینم ایده بدی نیست واسه زندگی. عاشقیو میگم ...
چشم بهش فکر می کنم :-)
یه ایده دیگم اینه که به حوادث زندگی مثبت نگاه کنیم مگه این که خلافش ثابت بشه. عمل کردن بهش سخته ولی امتحانش جذابه.
این عکس پایینی هم جالبه. ممنون. نشون میده خلاقیت چه کارها که نمی کنه!!! :-))

تبسم دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 16:15

سلام!
شاید...عشق چیز جالبی می تونه باشه!
ممنون که سر زدی!
فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد