چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

کجا بودم من این مدت؟!...

سلام سلام /سلام به همه ی دوستای وبلاگیم

-از شما چه پنهون من امسال کنکووووووووووور دارم  ( خب دارم که دارم )بعد واسه همینم کمتر میام تا آپدیت کنم .نت میام اما آپ کردن وبلاگم دیگه اون مزه ی قبل رو نداره .داره؟

-خلاصه چه کنیم دیگه /شماها که غریبه نیستین بچه ها عرضم به حضورتون تووو این مدت تووو درسام کم کاری میکردم (این مامان باباهه اینجا نباشن ۱موقع ) بعد تازه این و اوون  گرفتن منو نهی از منکر و  امر بمعروف کردن منم تازه ب فکر درسا افتادم .دیره؟(دیر نیییس)

-بعد اینکه دعا کنین واسم (بابا خب دعا کنین مگه چی کم میشه ازتون ؟)مرسی بچه ها دست تک تکتونو می بو سم (البته نامحرما رو نه دیگه )

............................................................................................

                                       ارسالی بچه ها بعد مدتها

-وای وای وای وای وای وای وای وای دیدی چی شد؟؟؟؟؟؟؟وای وای وای وای وای وای وای وای.   بگم؟ نه نمی گم خیلی بده.............وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای............تورو خدا بگو. نه جون تو نمیشه خیلی ضایع هست آخه نمیشه اصلاً وای وای وای وای وای وای وای وای وای باشه چون اصرار کردی میگم....................................ولی قول بده به کسی نگی که اوسکول شدی

-

عشق ناتمام می گوید: من تو را دوست دارم چون به تو نیاز دارم.

عشق  تمام می گوید : من به تو نیاز دارم چون تو را دوست دارم.

-

در 4سالگی موفقیت یعنی :خیس نکردن شلوار...  در 12سالگی موفقیت یعنی :پیدا کردن دوست... در 18سالگی موفقیت یعنی :داشتن گواهینامه... در 20سالگی موفقیت یعنی:سالم بودن... در 25سالگی موفقیت یعنی :ازدواج ... در 30سالگی موفقیت یعنی:داشتن پول... در 40سالگی موفقیت یعنی :خوب تربیت کردن بچه ها... در 50سالگی موفقیت یعنی :ثروتمند بودن... در 70 سالگی موفقیت یعنی :ازدوج دوباره... در 80سالگی موفقیت یعنی خیس نکردن شلوار...!! "همیشه و در هر حالی موفق باشید"(مهدی-مشهد)


روزی ز لپ یار کردم بوسی/گفت هم بی ادب و هم لوسی/گفتم گناهم چیست کردم بوسی/گفت لب رو ول کردی لپ میبوسی

-

مردها همواره دوست دارند که اولین عشق یک زن باشند اما زن ها دوست دارند که آخرین عشق یک مرد باشند.

-یه چیزی رو خیلی وقته میخوام بهت بگم، میدونم میگی برو بابا. من عاشقه .عاشقه ...عاشقه تو .. عاشقه تو..عاشقه تو .... عاشقه تربچه هستم(مانی-تهران)


جیگرم! نفسم! عشقم! نازم! زندگیم!خشگلم!ماهم! فدات بشم!بمیرم برات الهی! خب دیگه بهتره از جلوی آینه برم کنار!!!

-

سخترین چیز در زندگی : اگر 2 نفر از هم خوششون بیاد ولی نتونند به هم ابراز علاقه کنند. خیلی بده فقط هم دیگرو دوست دارن از ته دل ولی غرور بیجا نمیزاره که این 2 وانمود کنند و این سکوت و غرور بیجا این 2 رو از هم دور میکنه.

(کتایون-اصفهان)

اگه  یک وقت دیدی جواب Off ت  رو نمیده؛ بدون ازت دلگیره                          اگه یک وقت دیدی بهت نمی خنده؛بدون حوصلت رو نداره  اگه یه وقت دیدی هرچی صداش میکنی جوابت رو نمیده؛ بدون واسش مهم نیستی                     و اگه یه وقت داری گریه میکنی اون می خنده؛ بدون وقت رفتنت اومده!!

-میدونی 21593 یعنی چی؟؟؟ میای ما 2 تا 1 بشیم 5 دقیقه باهم باشیم 9 ماه دیگه 3 تا بشیم؟؟

-

نینی که از خواب پا میشه جیش داره.... زنبور که رو گل میشینه نیش داره.....چوپون که تو بیابونه میش داره.....این ماهواره که میبینی رو پشت بوم ه دیش داره..... حاجی که از مکّه میاد ریش داره......شطرنج که بازی میکنی کیش داره..... اینقدرم چت میکنی آخره ماه فیش داره

-

ای که در را به رویم بستی و پا روی عشقم گذاشتی بابا جون دستم لای در مونده

ای که از کوچه معشوقه ما میگذری بگذر بگذر که کوچه بن بست است و برو بچ محل ته کوچه منتظرت(کامران-بیرجند)


یه روز یه ترکه با یه لره با یه قزوینیه با یه تهرونیه با یه رشتیه با یه خارجیه با یه اصفهانیه با من تصمیم گرفتیم تو رو بذاریم سره کار که گذاشتیم(تاتو)


 

اینقد تنگی که وقتی میکنم توت احساس میکنم داری پاره میشی.پاره نشی که فقط تو یکی رو دارم جوراب جون

-

اول شلوارتو در میارم بعد میکشمت جلو بعد بوست میکنم بعد پوشکتو عوض میکنم نی نی کوچولوی من(ابلیس-ثهران)


دخترک همیشه به پسرک میگفت من برای 3 چیز عاشق تو شدم ::: 1-نجابت 2-وفاداریت 3-زیباییت پسرک روز تولد دختر 3 حیوان خانگی به او هدیه داد 1-اسب 2-سگ 3-قناری تا دخترک خواست دلیلش را بپرسد پسرک رفته بود برای همیشه(لیلا)

دوستت ندارم، تو چی؟اصلا نمی خوامت، تو چی؟دوریت خوشحالم می کنه، تو چی؟بی توجون میگیرم، تو چی؟...... من الکی گفتم، تو چی؟

-میگن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه می کنه،ستاره ها براش چشمک میزنن و لذت میبرن ! یه وقت به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون !!(با عرض پوزش)(مهران-ساری)


نویسنده ترک:شب بود و خورشید به روشنی میدرخشید پیرمردی جوان یکه وتنها همراه خانواده اش در سکوت گوش خراش شب قدم زنان ایستاده بود

سادگی شخصیت، نتیجه پیچیدگی فکر است. درباره آدمها از سوالاتی که می‌پرسند قضاوت کن نه از جوابهایی که می‌دهند(سوسن-آمل)


ای خدای تنهایان و بی کسان وبی مونسان ای مخاطب اشنای دردهای نگفتنی اگر بنا است بسوزیم طاقتمان ده واگر بنا است بسازیم قدرتمانده ای محبوب جاودانی! اگر نبود غطر حضور تو در تعفن این لاشه های مردار چگونه تاب می اوردیم واگر نبود گرمای دستهای تو در این سرمای بی کسی چگونه سر میکردیم؟(خودم)
-
اگر هنوز زنده ای دلیلش این است که هنوز به جایی که باید برسید، نرسیده اید.
-
نظرات 11 + ارسال نظر
ابومصعب سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 22:35 http://mojahedineslam.blogfa.com/

وبلگ زیبایی داری

تبسم پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 17:14

سلام!
چه عجب:دی
ما هم کم کم داریم به این وادی سرگشتگی وارد می شیم...
موفق باشی!
ممنون که سر زدی!
فعلا...

پریا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 19:23 http://pariyakermani.blogsky.com

خواستم بگم درساتو خوب بخون برای اپ کردن وبلاگ وقت همیشه هست اما کنکور اونم برای اولین بار یه چیز دیگست. راستی حواست باشه که به کنکور مثل امتحان فیزیک دیر نرسی که اونجا کسی برات شعر آمدی به جانم رو نمیخونه!!

بی کلام شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 16:51 http://be-happy.blogsky.com

سلام ...
تو که باز منو ترکوندی از خنده .....

بهم سر می زنی ؟

حسرت پرواز یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 12:13

سلام دوست خوبم
چه خبرا؟بابا چه عجب سری به غریب غربا زدین؟
خیلی جالب نوشته بودی.
امیدوارم تو کنکور موفق باشی
شاد باشی...

تبسم پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387 ساعت 22:08

سلام!
گویا زیاد درگیر درسی!آفرین...جدا کار خوبیه!
راستی به نصیحتتون گوش فرا دادم...گویا مشتری اول و آخر وبلاگ بنده و خزئبلاتش فقط خودمم:دی
بازم ممنون!
موفق باشی!
فعلا...

تبسم سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 14:45

سلام!
گویا خیلی دلت پره...سخت نگیر...
بی خیال...
ممنون که سر زدی!
فعلا...

حسرت پرواز جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 15:09

سلام دوست خوبم.
بعد از مدتها دوباره به روزم.
بی صبرانه منتظر قدمای گرمتم تا یخای قلبمو آب کنن.
پس سری بهم بزن.
از حظورت خوشحال میشم
شاد باشی...

arvin چهارشنبه 15 خرداد 1387 ساعت 21:13 http://www.arvin-shojae.blogspot.com/

سلام دوست عزیز ":"وبسایت جالب وواقعا زیبای داری که خوشحالم می کنی اگه با گذاشتن لینک تو در وبسایتم ولینک من در وبسایتت موافق باشی

بی کلام چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 17:10 http://be-happy.blogsky.com

سلام کنکوری ....

خوبی؟

من آپم . میای ؟
شاد باشی.

مهسا جون سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 20:58 http://Wronika.blogfa.com

سلام خوبی ممنون که به من نظر دادی بازم بهم نظر بده

دوستدارت مهسا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد