چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

خدای من واقعی تر است یا او !

او نماز می خواند و من آواز!
.
.
.
.
عقایدمان چقـــــدر فرق دارد!
او خدای خودش را دارد منم خدای خودم را!
خدای او بر روی قانون و قاعده است و از قدیم همین بوده!
خدای من بر اساس نیازم و تجربیاتم است و هر روز کامل تر از دیروز است!
او خدا را در کنج خانه و معجزه می بیند!
من خدا را در آسمان ها و درون خودم! در قطره ای باران، بغض هایی پر از اشک، در شادی از ته دل! در ثانیه به ثانیه زندگیم!
او جلوی خدایش سجده میکند!
ولی من در آغوش خدایم آرام میگیرم!
نمی دانم
خدای من واقعی تر است یا او!
دین من بهتـــــر است یا او!!!

5 سال گذشت!!!

از اخرین پستی که گذاشته بودم 4-5 سال گذشته!

تو این مدت خییلیییی اتفاق ها واسه من افتاده و خیلی اتفاق ها واسه شما!!!

از همه ی وبلاگ های توی جعبه لینکم فقط 2 تا وبلاگ هست که هنوز آپدیت میشن،رفتم واسشون کامنت گذاشتم...منو نمیشناسن اما دوستای قدیمی هستن دیگه! بقیه وبلاگ ها هم که عین مال من گردوخاک و تار عنکبوت گرفتن!!! اما امیدوارم نویسنده هاشون هر کجا که هستن تو نهایت آرامش باشن...که هیچی با ارزش تر از این آرامش نیست.