چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

جوک + سرکاری

دیشب مهستی رفته به خواب شماعی زاده شماعی زاده ازش پرسیده پل صراط چه جوریه؟راحت میشه رد شد؟؟ مهستی گفته:نـــــــــــــــــــــــــــه..حسن..خیلی خطرناکه حسن

                                                                      


سر در قزوین نوشته پشت گرمیه شما باعث دلگرمیه ماست !!!!!


لپتو بیار جلو 1 2 3 4 5 تا 100 هم بشماری از بوس خبری نیست


ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها» گزیده‌ای از کنسرت یکی از استاتید بزرگ موسیقی ایران!


تیکه ی جدید پسرها به دخترها: این روزها همه از من شماره می خواهند شما چطور


شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند مادر نیست


خیلی ماهی ... ... ... بخور، چون امگاسه داره!


الهی من خورشید بشم تو ماه...که تا قیامت ریختتو نبینم


میدونی من دوستت دارم، من عاشقتم، می میرم برات، می بوسمت... ... ... ... چند تا میم داره؟؟؟


یه خره عکس خودشو توی آب می بینه. میگه چقدرشبیه اونی ام که داره این اف رو می خونه

                               


احمدی نژاد اعلام کرد از این به بعد پسرانی که به پای دوست دخترهاشون می سوزند نمی توانند از سهمیه بنزین استفاده کنند و تنها می توانند گاز سوز شوند


از یه ترکه می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟ میگه : آخه من امتحان کردم..... پیاده خیلی راهه


نامه بوش به احمدی نژاد .... قدو بالای تو رعنارو بنازم.چشمای خوشگل و شهلاتو بنازم.تو که خوب نامه میدی.بوی عمامه میدی چرا نمیرقصی؟


123 + 5 - 7 +9 + 12 - 35 - 6 + 4 . . . . . . . . . . . . . . . 45+ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22+ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . هر جور حساب می‌کنم، تو آدم بشو نیستی


نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 21:45 http://ayda16.blogsky.com

سلام
دستت درد نکنه واقعا جوکات همه قشنگ بود ... خیلی دپرس بودم یکم شادم کردی .واقعا ممنونم. دوست داشتی به منم سری بزن ... اگر با تبادل لینکم موافق بودی خبرم کن ... قربانت موفق باشی .

[ بدون نام ] یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 21:52 http://blueorange.blogsky.com

سلام
پنجمی خیلی بامزه بود
ممنون

پ یکشنبه 11 شهریور 1386 ساعت 07:50 http://avayidarbaranblogsky.com

سلام/ممنون/لینکتونکردم..
همه تو گروه..چی عضومیشن؟ شما چه طور..خوب رئیسا کاراشون فرقمیکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد