چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

آدمک آخر دنیاست ، بخند


                آدمک مرگ همینجاست ، بخند


دستخطی که تو را عاشق کرد

                شوخی کاغذی ماست، بخند


آدمک خر نشوی گریه کنی

                کل دنیا سراب است ، بخند


آن خدایی که بزرگش خواندی

                به خدا مثل تو تنهاست،بخند

 

                                                                                               

 


   عجب صبری خدا دارد

 اگر من جای او بودم

 همان لحظه ی اول

  که اول ظلم می دیدم ازاین مخلوق بی وجدان 

                           جهان را با همه زشتی و زیــبـــــائی  

                             بروی یکدیگر ویرانه می کردم

                                 عــجب صـبری خدا دارد 

                                   اگر من جای او بودم

                         که در همسایه صدها گرسنه می دیدیم

                       نخستین نعره مستانه را خاموش می کردم.

                                عجب صبری خدا دارد

                                 اگر من جای او بودم

                          که می دیدم یکی عریان و لرزان،

                       دیگری پوشیده از صد جامه ی رنگی

                    زمین و آسمان را  واژگون مستانه می کرد

                             عجب صبری خدا دارد!!!

 

      

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر

خیلی زیبا بود
واقعا عجب صبری داره...
دلت شاد

تبسم! جمعه 9 آذر 1386 ساعت 20:20

سلام!
ممنون...
حال و هوای وبلاگت عوض شده...
جالب بود...
فعلا...

مونا جمعه 9 آذر 1386 ساعت 22:17

سلام حمید چطوری؟ وبلاگت خیلی عالیه مطالبتم قشنگه
جوک بیشتر بنویس :-)

[ بدون نام ] جمعه 9 آذر 1386 ساعت 23:34 http://blueorange.blogsky.com

سلام. وای داشتیم دعوا و اینا. ناراحت می شم. :-)
ممنون از لطف شما
این یاددادشت آخریه غمگین بود. چی شده؟
:: اندیشیدن به پایان هر چیز حضورش را تلخ می کند .. بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز .. ::

sepide شنبه 10 آذر 1386 ساعت 13:53 http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشی . . .

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با :

شروه خوان بغض بندر، در فراغ ناصرش می خواند ....

www.deltange-naseria.blogsky.com

٭٭٭ جاوید یاد و نام ناصریا ٭٭٭

موفق باشی . . .‌ . .

حسرت پرواز یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 20:26 http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست خوبم.
ممنونم از لطفت.واقعا شرمندم کردین.
این من نیستم که حرف ندارم شما دوستای خوب و مهربونمید که لنگه ندارین.
منتظرتون هستم.
در پناه حق شاد باشید...

شهوت ران شنبه 17 آذر 1386 ساعت 20:01 http://shahvatran.blogsky.com

سلام عزیز ممنون به خاطر متن قشنگت

به روزم و منتظر حضور گرمت



شهوت ران

sepideh دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 13:42 http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشی . . .

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با :

پر از خاطرات ترک خورده ایم ....

www.deltange-naseria.blogsky.com

٭٭٭ جاوید یاد و نام ناصریا ٭٭٭

موفق باشی . . .‌ . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد