چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

زمستووون

-سلام سلام آپ کردم این بارو با زمستون .

-راستش اولش نمیخواستم بحث زمستونو توی وبلاگ باز کنم چون احساس میکنم پشتش یه غم نهفتست یه بیحالی و خمودگی...

اما بعدش دیدم بابا من که اینقد این زمستونو دوست  دارم پس چرا مطرحش نکنم؟بعدشم اصلا کی گفته زمستون پژمرده و بیحاله؟(اینارو بخودم میگفتم هان  )خلاصه متقاعد شدیم دیگه

بعدشم همون طور که اومدن بهارو تبریک میگیم من این بار میخوام  زمستونم تبریک بگم(خب مگه چشه؟عالییییییییه)

 ۱جمله ی معترضه   -      یلدا یعنی اینکه یادمان باشد زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت       -                                    

اینجا یه چند تا اس ام اسم ( چقدر میم و سین) میذارم تا شاید یکی یه پوزخندی بزنه حداقل

قانون ششم نیوتن : اگه با یه لر دعوا کردی و اون فرار کرد تو هم فرار کن چون داره میره سنگ جمع کنه


سهمیه اب برای دستشویی اعلام شد فارس۱۰لیتر ترک و لر به دلیل دو گانه سوز بودن و استفاده از سنگ و کلوخ یک لیتر
اسپانیایی ها میگن : "عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است ." ایتالیایی ها میگن:"عشق یعنی ترس از دست دادن تو !" ایرانی ها میگن :"عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود

معلم اظیظم عز اینکه خاندن و نوشطن به من یاد دادی حظار بار عذت ممنونم ... مهموود عهمدی نجاد
:..:: .-. : .:::-.::.:- ..:..::. ..-..::-.. ::.- ..:.:.- :::-. :... .. .: .-:::... -::.. .: :-..:-.. : ..: . -: .. ...::.:.: کاش کور بودی می فهمیدی چی نوشتم

ما رفتیم دیگه فعلا بای

۱جمله ی قشنگم یگم این دم آخری:

گنجشک به خدا گفت:لانه ی کوچکی داشتم،ارامگاه خستگیم،پناه بی کسیم،طوفان تو آن را از من گرفت،کجای دنیای تو را گرفته بود؟؟؟؟؟؟؟؟خدا گفت:ماری در راهه لانه اتبود،باد راگفتم لانه ات را واژگون کند،آنگاه تو ازکمینه مار پر گشودی .چه بسیار بلاها که از تو به واسطهء محبتم دور کردم و تو ندانسته به دشمنیم برخواستی........