چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

ارسالی

خواهر کوچکم از من پرسید پنج وارونه چه معنادارد ؟ من به اوخندیدم کمی آزرده وحیرت زده گفت روی دیوارودرختان دیدم بازهم خندیدم گفت دیروزمن دیدم مهران پسرهمسایه پنج وارونه به مینو می داد انقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید بغلش کردم وبوسیدم وبا خود گفتم بعدها وقتی بارش بی وقفه درد سقف کوتاه دلت راخم کرد بی گمان می فهمی پنج وارونه چه معنا دارد .

وقتی با یک انگشت به طرفه کسی اشاره میکنی و اون رو مسخره می کنی، اگر خوب نگاه کنی می بینی سه ‌تا انگشت دیگه به طرفه خودته(پری خانم-تهران)


به x میگن چرا رو پرچم دزدان دریایی عکس یه کله با ضبدر کشیدن؟ رشتیه میگه: یعنی خوردن کله پاچه در کشتی ممنوع. (مینا-تهران)


به بنده خدا میگن:‌ آروغ چیه؟ میگه:‌ سلسله بادهای صداداری که راهشون رو در دستگاه گوارشی گم کرده‌اند! 

اشکی که بی‌صداست پشتی که بی‌پناست دستی که بسته است پایی که خسته است دل را که عاشق است حرفی که صادق است شعری که بی‌بهاست شرمی که آشناست دارایی من است ارزانی شماست (مجید-گرگان 


 

نظرات 1 + ارسال نظر
نازی پنج‌شنبه 11 آبان 1385 ساعت 20:44 http://darling-nazi.persianblog.com

سلام!
احوال شما؟
خوش که می گذره؟؟؟
وبلاگ جالبی داری!
موفق باشی و سبز (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد