چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

انرژی هسته ای

چه روزی بود دیروز. هرجا را که نگاه می کردی جشن و شادی و پایکوبی بود. کارناوالهای موسیقی در شهر به راه افتاده بودند.مردم سر از پا نمی شناختند. بالاخره هسته دار شدیم. همه دوست داشتند فقط در یک مورد با هم صحبت کنند. روز ملی هسته ای!! زرشک

اتوبوس و مترو رایگان بودواقعاً که ایثار کرده بودند. مردم هم واقعاً حال کردند 20 تومان تخفیف بلیط اتوبوس و 75 تومان تخفیف بلیط مترو .همه با تمسخر برخورد می کردند.  موضوعی را که هنوز مردم اهمیت آن را لمس نکرده اند این همه دادار دودور واسه چیه؟

 احمدی نژاد کلی بخودش فشار آورد که نشان دهد احساساتی شده و اشکی بریزد لاریجانی هم حاضر نشد از تعداد واقعی سانتزیفیوژهای وارد مدار شده آماری بدهد و به خود سازمان حواله داد. . آقازاده دیشب یه سری کلی گوئی کرد. چیزی که من فهمیدم بسترهائی از کار را بقول ایشان فراهم کرده اند. حتی گفت برای راه اندازی آن دو سال زمان نیاز خواهد بود. پس چرا اینهمه آقایان خودشان را تحویل می گیرند و واسه هم نوشابه باز می کنند.

تو مدرسه که واسه میلاد پیامبر اعظم شیرینی ندادند دیروز شیرینی دادند. شیرینی خامه ای، می گفتند این شیرینی انرژی داره ولی هسته نداره!

نظرات 1 + ارسال نظر
پارمیس شنبه 25 فروردین 1386 ساعت 00:30

سلام سلام. خوبین؟ مرسی جالب بود هم عکس هم مطلب. ممنونم که به من سر میزنید. از لطفتون ممنونم. شاد و موفق باشید. یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد