چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

همواره به یاد من باش که من همواره به یاد تو هستم ( بقره /152) آنگاه که دوست داری با من هم سخن شوی نماز را به یاد من بخوان ( طه/14) آنگاه که روحت تشنه نیایش است مرا آهسته بخوان (اعراف/55) آنگاه که شیطان همواره در پی وسوسه توست به من پناه بیاور (مومنون/97) آنگاه که لغزش ها روحت را آزرده ساخت در توبه به روی تو باز است ( قصص/12
چشماتو دایورت کردی رو قلبم خیالی نیست ... حداقل از رو ویبره درش بیار تا اینقدر دلمو نلرزونه
خرج کن ولی اصراف نکن. عاشق شو ولی دیوانگی نکن. اسوده باش ولی بیخیالی نکن . حرف بزن ولی وراجی نکن. دوستت دارم........... ولی پورو نشو
برات یه هدیه دارم ##**#####**## این یه سیم خارداره. بپیچ دورت تا کسی دستش به گل من نرسه
گویند که مکتب عشق را 10 کلاس است 1-نگاه 2-عشق 3-مهر و محبت 4-عاطفه و احساس 5-دوستی 6-خواستن 7-بوسه 8-ازدواج 9-زندگی 10-مرگ!!!
مثل یه گل رز به اب نیاز داره مثل فصول سال که به تغییر نیاز دارن مثل یه شاعرکه به قلم نیاز داره من به تو نیاز دارم
به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد عجب از محبت من که در او اثر ندارد غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد
می خواستم اسمتو روی سینه ام خال کوبی کنم اما ترسیدم که صدای قلبم تورو اذیت کنه...
نگو بار گران بودیمو رفتیم. نگو نامهربون بودیمو رفتیم. آخه اینها دلیل محکمی نیست. بگو با دیگران بودیم و رفتیم
زیبا ترین گل با اولین باد پاییزی پرپر شد . با وفا ترین دوست به مرور زمان بی وفا شد . این پرپر شد ن از گل نیست از طبیعت است و این بی وفایی از دوست نیست از روزگار است
خبر فوری-حوزه ی علمیه ی قم امسال آخوند انژکتوری به بازار عرضه میکنه
نظرات 6 + ارسال نظر
یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 21:47 http://rue.blogsky.com

سلام
ممنون از حضور و نظرت
وبلاگ جالبی داری
موفق باشی

وحید پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 22:18 http://www.sevmak.blogfa.com

سلام مرسی از نظرتون خوشحال شدم... وبلاگ شما هم جالبه موفق باشید باز هم سر بزنید خوشحال میشیم..درپناه حق با بای

icegirl! پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 23:51 http://www.icegirl9021.persianblog.com

سلام ... ممنون که به وبلاگه بابابزرگه ما سر زدی ... دل گرممون کردی....
بازم بیا .... خوشحال می شیم....
www.agha-joon.blogsky.com

پارمیس پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 23:59

سلام دوست عزیز. مرسی از شما که به من سر میزنید ... انشاالله هر چه زودتر خوب میشید و بازم مثل قبل با انرژی به کارتون ادامه میدید. پست خیلی قشنگی بود...منم به شما تبریک می گم با اینکه دیر به دیر میاین اما همیشه عالیه پست هاتون. اون آیه های اون بالا خیلی قشنگ بود. شاد باشید و موفق. یا علی.

icegirl! جمعه 7 اردیبهشت 1386 ساعت 23:46 http://www.icegirl9021.persianblog.com

سلام .... من بازم اومدم .... دفعه ی قبل یادم رفت یه سئوال بپرسم .... اونم اینکه این وبلاگه بابابزرگمو از کجا پیدا کردی ؟ یعنی زمانی که آپ شد رسیدی و رو هوا زدی یا از اینور اونوره دوستان؟؟؟؟

دلم تنگ است ، به خاطرات میروم به خاطرات با تو بودن،به لحظات در کنار تو بودن. دلم تنگ است به خاطرات میروم به دقایقی که با تو سپری کردم ،به هر ثانیه اش سرک میکشم. دلم تنگ است به خاطرات میروم به مسیری که با تو پیمودم به تمامیه رد پایت . هنوز دلم تنگ است ولی این بار در خاطرات هم باز به لحظه جدایی از تو میرسم و این لحظه کاش هنوز همان لحظه اول بود. دلم تنگ است


موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد