چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

offline

اگر در زندگی چیزی میخواهید که ندارید باید کسی شوید که نبودید
بوسه اختراع طبیعت است برای هنگامی که کلام قادر به بیان احساسات نیست
الا یا ایهاالساقی ادر کاسا و ناولها ... که عشق آسان نمود اول، ولی افتاد تالار و شام و عاقد و عکاس و آرایشگر و فیلم و لباس و تاج و کفش و کیف و ساک و سکه و شمش و پلاک وشمعدان و ساعت و زنجیر و سرویس طلا.........آنهم از آن سرویس خوشگلها..... و از این جور مشکلها!!!
هر روز صبح در آفریقا وقتی خورشید طلوع می کند یک غرال شروع به دویدن میکند و می داند سرعتش باید از یک شیر بیشتر باشد تا کشته نشود هر روز صبح در آفریقا وقتی خورشید طلوع می کند یک شیر شروع به دویدن می کند و می داند که باید سریع تر از آن غزال بدود تا از گرسنگی نمیرد< مهم نیست غزال باشی یا شیر> با طلوع خورشید دویدن را آغاز کن. " آنتونی رابینز
اخرین حیرت زمانی است که می فهمی هیچ چیزی تو را به حیرت نمی اندازد
ای کاش کودک بودم ،تا بزرگ ترین شیطنت زندگیم نقاشی روی دیوار بود. ای کاش کودک بودم ، تا از ته دل می خندیدم، نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم. ای کاش کودک بودم ، تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه تو، همه چیز را فراموش می کردم پر رو نشو
کاش ! قلبم درد تنهایی نداشت سینه ام هرگز پریشانی نداشت کاش! برگهای آخر تقویم عشق حرفی از یک روز بارانی نداشت کاش! می شد راه سخت عشق را بی خط پیمود و قربانی نداشت
کوتاه ترین فاصله برای گفتن دوست دارم فقط یه لبخنده . . . . . . . . . . . نیشتو ببند
نام خدا خالق انسان . به نام انسان خالق غم ها . به نام غم ها به وجود اورنده ی اشک ها . به نام اشک تسکین دهنده ی قلب ها . به نام قلب ها ایجاد گر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان

 می دونی فرق تو با گاو چیه ناراحت نشو شوخی کردم فرقی ندارین
نظرات 5 + ارسال نظر
یک ناشناس پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1386 ساعت 13:18 http://off-line.blogsky.com


سلام
راستش هر چی گشتم اسم قشنگتون را پیدا نکردم.جدا واسه وبلاگ دوست داشتنیت بهت تبریک می گم عزیزم.اما خب ببین من چند روز پیش یه وبلاگ دیگه ساختم که دارم هر روز توش ۱۰ تا آفلاین می ذارم که فکر می کنم یه یک ماهی بتونم هر روز آپ دیت بکنمش.جدا خوشحال میشم با همدیگه همکاری کنیم.زوتر خبرم کند گله
دلت شاد
یک ناشناس

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1386 ساعت 20:42 http://rue.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورت
جالب بود
دلت شاد

پارمیس شنبه 22 اردیبهشت 1386 ساعت 01:06 http://apadana2006.blogsky.com

سلام سلام. خوبین؟ ببخشید دیر میام من یه مدته گرفتاریم زیاد شده... واسم دعا کنید...
واسه جملات خیلی قشنگی که نوشته بودین واقعا ممنونم.
پست خیلی خوبی بود. شاد و موفق باشید. به خدا میسپارمتون.

icegirl! سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 22:32 http://www.icegirl9021.persianblog.com

سلام . چه قدر اینجا خلوته . کجایی تو ؟ بهم نگفتی که وبلاگ بابا بزرگمو از کجا پیدا کردیا ...
عیبی نداره حد اقل یه بار دیگه سر بزن .... لینکش تو وبلاگ خودم هست .... منتظرم!

علی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1386 ساعت 08:27 http://alisalar.blogsky.com

سلام
ممنون از لطفی که به من کردی و منو تو وب لاگت راه دادی
امیدوارم با این کار آمار وب لاگ هامو نو ببریم بالا

یه خواهش دارم که اگر امکان داره به این وب لاگ هم یه سری بزنی و اگر دوست داشتی عضو شوید کاملا رایگان وبی ضرر می باشد و برای یک بار امتحان که ضرر نداره
www.freepool.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد