چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

چه خندون چه گریون داره میگذره عمرا | خودتُ نرنجون بکامت باشه دنیا

فقط اگه « میـــــــــم » مشکلات رو برداریم!!!

تو جاده پلیس جلو یه ماشین رو می گیره و میگه چون از صبح اولین کسی هستی که کمربند ایمنی بستی برنده 100هزار تومن پول شدی. حالا می خوای باهاش چیکار کنی؟ مرد می گه: می رم گواهینامه می گیرم . زنش سریع می گه: جناب سروان این وقتی اکس می زنه پرت و پلا می گه . بچشون از اون پشت می گه: بابا نگفتم با ماشین دزدی قاچاق نکنیم؟ یه صدا از صندوق عقب می یاد: از مرز رد شدیم یا نه؟

 


یه روز یکی به یکی دیگه میرسه میگه چند سالته؟ دومی میگه 18سال. اولی میگه خاک بر سرت هم سن و سال های تو 30سالشونه!


سوال روان شناسی: با جواب دادن به این سوال می توانید بفهمید افسرده هستید یا نه! سوال: افسرده هستید یا نه؟


یک معادله جالب: از سن خودت 20 سال کم کن، عدد باقیمانده را با 7 جمع کن، اگه عدد زوج بود با 1 جمع کن و اگه عدد فرد بود 1 رو ازش کم کن، اگه از رنگ‌های تیره خوشت میاد عدد به دست آمده را ضرب در 3 کن و اگه از رنگ‌های روشن خوشت میاد ضرب در 3/5 کن، نتیجه نهایی را ولش کن، حال خودت چطوره؟


اگه یه روز لگد بهت زدن ناراحت نشو چون خیلی توپی...

 


امیدوارم عمرت مثل دستمال توالت

سفید

دراز                           

و مفید باشه


ببین دیگه به این شماره نه زنگ بزن نه اس ام اس بده

شوخی هم ندارم

میخوام این خط رو بفروشم تا دلت رو بخرم


به یک اسکلت می گن یک دروغ بگو ....
می گه:  تپلو یم  تپلو

از یه دیوونه می پرسن چرا دیوونه شدی؟
می گه: من یه زن گرفتم که یه دختر 18 ساله داشت. دختر زنم با بابام ازدواج کرد. پس زن من مادرزن ِ پدرشوهرش شد. دخترِ زن من پسر زایید که داداشه من و نوه زنم بود پس نوه ی منم بود پس من پدربزرگ داداشم بودم.زن من پسری زایید که زن پدرم، خواهر نتیجه پسرم و مادربزرگ اون شد پس پسرم داداش مادربزرگش بود و من خواهرزاده پسرم شدم.......
کبریته سرش رو میخارونه، آتیش می گیره

دو تا سوسک به هم میرسن...
یکی به اون یکی میگه ببینم توی اتاق شما هم دانشجو پیدا میشه؟!!

                                  


معتادی که در حال کشیدن سیگار بود، گفت:
 یه ژمین لرژه هم نمیاد که خاکشتر شیگارم بیفته..


کبوتره دوپینگ میکنه به جای نامه ایمیل میبره!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
نارنج یکشنبه 21 مرداد 1386 ساعت 21:19 http://naranj.blogsky.com

همین جوری وبلاگتونو باز کردم بعضی مطالب فان رو هم خوندم اما یهو چشمم افتاد دیدم لینک عروس مرده توی وبلاگتون هست از اونجایی که عروس مرده یکی از عزیز ترین دوستان و ادمهایی هست که تا حالا میشناختمش تصمیم گرفتم کامنت بذارم براتون

بی کلام دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 15:25 http://be-happy.blogsky.com

سلام
بازم مثل همیشه خنده دار و جالب
دمت گرم
منم آپم
شاد باشی

نیما سه‌شنبه 23 مرداد 1386 ساعت 19:06 http://omelet.blogfa.com

www.Omelet.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی دارین اگه مایل باشید میتونم وبلاگ شما رو لینک کنم تو وبلاگم برای لینک کردن و همکاری های بیشتر در قسمت نظرات وبلاگ من

بنویسید. که با چه نامی لینک کنم شما هم اگه مایل باشید
می تونید وبلاگ من با این نام لینک کنید ... املت بلاگ دیگه چه وبلاگیه ...

میتونید لگوی من هم در وبلاگ خودتون داشته باشید ادرس لگو رو از وبلاگم بردارید





به وبلاگ من هم سری بزنید بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد